Kebaikan Advanced Joint Health Tablet Yang Perlu Anda Tahu

Advanced Joint Health Tablet atau singkatan namanya ialah AJHT. Ia satu lagi produk Shaklee yang hebat dirumus khas untuk kesihatan sendi. Jom kita tengok apa keistimewaan Advanced Joint Health Tablet ni.

Kebaikan Advanced Joint Health Tablet Yang Perlu Anda Tahu


Shaklee Joint Health Tablet:

  • Ialah formula proprietari yang menampilkan gabungan bahan-bahan yang sangat efektif dan terbukti berkesan untuk menyokong pergerakan, fleksibiliti dan fungsi sendi yang sihat
  • Diperbuat daripada bahan yang bertindak pantas untuk membekalkan khasiat pemakanan kepada sendi
  • Mengandungi rumusan berpaten yang terdiri daripada ekstrak Boswellia dan Ekstrak Jagung serta nutrien penting lain termasuk Zink, Kuprum, Mangan dan Vitamin C untuk memberikan keselesaan dan melancarkan semula pergerakan sendi
  • Shaklee Joint Health Tablet adalah 100% rumusan vegetarian yang hanya berasaskan tumbuhan dan mineral.

Kandungan Utama Advanced Joint Health Tablet


Ekstrak Boswellia

Boswellia juga dikenali sebagai Indian Frankincense (setanggi India) merupakan ekstrak herba yang diambil dari pokok Boswellia Serrata. Resin yang dihasilkan daripada pokok Boswellia digunakan berabad lamanya di dalam ilmu perubatan tradisional Asia dan Afrika untuk merawat secara semulajadi penyakit kronik akibat keradangan.


Boswellia Serrata
Inilah rupa pokok Boswellia Serrata

Ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi. 

Ekstrak proprietary Boswellia yang digunakan di dalam Advanved Joint Health Tablet mengandungi asid boswelik iaitu AKBA (3-acetyl-11-keto-beta-boswellic acid) yang berkonsentrasi tinggi dan lain-lain konstituen Boswellia yang digabung untuk menghasilkan bioaktiviti yang lebih unggul dari hanya AKBA sahaja.

Berdasarkan kajian klinikal yang dijalankan, para peserta yang mengambil ekstrak Boswellia di dalam Advanced Joint Health Tablet menunjukkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakkan yang lebih mudah dan berkemampuan untuk melakukan aktiviti harian jika dibandingakan dengan mereka yang hanya mengambil ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang lebih tinggi.

Ekstrak Jagung

Ekstrak jagung membekalkan sumber glukosamin yang pekat. Glukosamin ialah sejenis gula amino yang memainkan peranan sebagai blok utama dalam pembinaan struktur proteoglycans iaitu komponen struktur rawan dan cecair di antara tulang yang bertindak sebagai pelincir bagi melincirkan pergerakan sendi.

AJHT juga menggunakan Ekstrak jagung di dalam kandungannya
Banyak kajian yang dijalankan telah menunjukkan supplement glukosamin membantu meningkatkan pelbagai pergerakan, kelenturan dan pergerakan bebas yang menjadikan sendi lebih fleksibel. 

Advanced Joint Health Tablet mengandungi glukosamin hidklorid, iaitu sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ia diperolehi dari sumber sayuran, berbanding dengan kebanyakan glukosamin produk lain yang diperolehi dari sumber kekerang.

Vitamin C

Advanced Joint Health Tablet menyumbang Nilai Harian 100% Vitamin C kerana ia merupakan nutrient penting yang diperlukan bagi sintesis kolagen. Kolagen merupakan satu komponen yang diperlukan untuk pembentukan tulang rawan dan juga tisu-tisu penghubung yang lain di dalam tubuh.

Zink, kuprum dan mangan

Shaklee Advanced Joint Health Tablet menyumbang Nilai Harian 10% mineral zurih zink, copper dan mangan yang merupakan faktor sampingan bagi enzim-enzim yang membina kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

Apa yang lebih istimewa lagi tentang Shaklee Advanced Joint Health Tablet berbanding produk kesihatan sendi yang lain ialah ia tidak mengandungi kondroitin. ia merupakan satu bahan yang telah dibuktikan melalui ujian klinikal yang mana menghalang penyerapan glukosamin. 


Shaklee Advanced Joint Health Tablet adalah 100% bebas dari kekerang dan 100% dari sumber sayar-sayuran. dan tidak mengandungi sumber haiwan.



AJHT bebas kondroitin
AJHT 100% bebas kondroitin bagi penyerapan ekstrak jagung yang lebih baik. Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat kondroitin juga boleh menggangu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina.

Ujian Klinikal Shaklee Advanced Joint Health Tablet


Berdasarkan ujian klinikal yang dijalankan Shaklee Advanced Joint Health Tablet mampu memberi kesan positif dengan meningkatkan keselesaan sendi seawal lima hari. Yang mana hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh Osteo Bi-Flex satu jenama suplemen kesihatan sendi terkemuka.


ujian klinikal keberkesan AJHT
Ujian Klinikal yang dibuat untuk menguji keberkesanan Shaklee Advanced Joint Health Tablet. Ia menunjukkan kesan positif seawal lima hari.

Rujukan:

Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Dengan membuat pembelian dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:
  • jadual pengambilan vitamin secara teratur
  • konsultasi percuma secara berterusan
  • tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli


Jom apa tunggu lagi. Order sekarang sebelum kehabisan stok. Untuk order sendiri anda boleh klik link di bawah ini.

Beli Advanced Joint Health Tablet di sini
"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:

Whatsapp/telegram: 013-9279846

Comments