Asbab Vivix Mak Berhenti Ambil Insulin Dan Kaki Tak Jadi Potong

Hampir 5 tahun merana dengan penyakit kencing manis, sehingga emak customer pernah stop ambil insulin gara-gara result bacaan sentiasa abnormal.

Sehinggalah keadaan menjadi paling kritikal ceritanya bermula akibat gigitan serangga dibahagian kaki. Customer pelik kesan gigitan itu sangat gatal. Hampir setiap malam customer asik mengaru sehingga gigitan serangga itu menjadi luka yang mengerikan. Bernanah, bengkak dan sakit sehinggakan tidak boleh berjalan.

Akhirnya datang hospital juga untuk menerima rawatan. Mungkin agak teruk doctor suruh masuk ward untuk pemeriksaan lanjut dan bacaan gula juga meningkat.


Anak customer lah yang paling risau. Takut dengan saranan doctor untuk potong kaki emaknya akibat virus sudah mula merebak di bahagian tulang sebab itu lah customer tidak dapat berjalan.

Selepas anak customer ambil keputusan untuk ikhtiar dengan produk shaklee. Order pertama hanyalah Herbal Blend. Kemudian kami advice customer untuk ambil VIVIX.

Syukur selepas habis consume beberapa bottle VIVIX, bacaan gula dalam darah semakin cantik dan doktor sendiri terkejut dan mengatakan kemungkinan besar operation untuk potong kaki customer akan di postpone dulu, berdasarkan bacaan gula yang semakin menurun.

 Asbab Vivix Mak Berhenti Ambil Insulin Dan Kaki Tak Jadi Potong

Berdasarkan poster testimonial luka yang besar dan mengerikan ini adalah kaki customer yang pada awalnya hanya digigit serangga tetapi menjadi teruk seperti ini. Ditambah pula kesan daripada hari-hari nurse dressingkan potong dan korek segala kulit dan isi yang tidak sihat.

Syukur luka ini sembuh dengan cepat. Isi pun cepat tumbuh sihat pula nampak kemerah-merahan, Herbal Blend customer sapu start bila isi tumbuh atas nasihat saya sebab takut terkena jangkitan pula dan Herbal Blend ni boleh bantu luka cepat sembuh.

Asbab VIVIX dan Herbal Blend, juga patuh dengan nasihat doktor, kini customer saya kembali sihat dan bebas insulin.

------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)

https://akmalrusdi.wasap.my/

Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti. InsyaAllah."

Comments