Mak Tidak Perlu Mengambil Suntikan Insulin Selepas Mengamalkan Vivix

Sebagai seorang anak risau amat sangat bila doktor syorkan mak saya untuk mengambil suntikan insulin sendiri di rumah instead of makan ubat sahaja untuk control sugar reading mak.

Bila Mak bagitau pasal apa yang doktor syorkan dan nampak jelas mak tak selesa dengan suntikan itu. Susah kan nak ke mana-mana perlu bawa pen cucuk itu ke sana sini. 

Melihat kerisauan Mak,saya terus belikan sebotol Vivix untuk jadikan ikhtiar di samping control pemakanan Mak (tukar beras, tukar gula di rumah) dan gaya hidup lebih sihat.



Alhamdulillah mak setuju nak minum Vivix setiap hari sesudu sebelum tidur. Dan amazingly result untuk next appointment sangat memeranjatkan. Even doktor sendiri terkejut dan bagitahu tidak perlu ambil suntikan di rumah. Just teruskan apa yang Mak sedang lakukan sekarang.

Kini masih meneruskan rutin pemeriksaan di hospital. Result check up setelah mengamalkan Vivix dengan konsisten selalu cantik dan tidak seperti dulu lagi. 

Dan sayalah insan paling gembira melihat Mak kembali aktif dan sihat sediakala. Syukur alhamdulillah.

Di dalam entry terdahulu saya ada menulis tentang bagaimana Vivix ni boleh membantu menurunkan dan mencantikkan bacaan gula dalam darah bagi pesakit diabetes.

Kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut klik link kat bawah ni. Baca tau. Rugi tak baca. Membaca itukan jambatan ilmu.



***Kisah ini bukan rekaan saya. Ianya pengalaman sebenar yang dialami oleh penggunaVivix Shaklee. Saya hanya edit sedikit untuk sedapkan ayat sahaja.


------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)

https://akmalrusdi.wasap.my/

Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti. InsyaAllah."

Comments