Kisah Mama, Vivix Dan Ekzema Kronik

Ini kisah mak saya dengan Vivix.

Bila sebut pasal Vivix dulu-dulu, saya rasa macam mahalnya Vivix ni. Masa tu macam betul ke testimoni-testimoni yang diorang share ni.

Tapi disebabkan kisah mak saya ni, memang dah buatkan saya berubah pendapat dan nak share dengan semua kebaikan yang ada pada Vivix. Sangat berbaloi.

Kisahnya, mama ada masalah eczema yang kronik. Banyak dah berubat sana sini. Dah berbelas tahun dah eczema mama. Duit pun habis beribu untuk berubat.


Testimoni ekzema kronik sembuh dengan Vivix Shaklee

Bayangkanlah sekali pergi rawatan sahaja dah rm500++. Tapi, eczema mama tetap tak surut. (Siapa yang kenal mama tahulah macam mana kisah ni)

Saya pun baca segala details Vivix, cari dia punya kebaikan yang ada dan segala kandungan dia. Time tu nekad sangat, aku mesti cuba beli Vivix untuk mama. Tak kesahlah, cuba je dulu. Terus grab 2 botol.

Hasilnya selepas 3 bulan, alhamdulillah memang amazing. Eczema mama hilang, kulit pun makin licin, bonus awet muda. Sakit-sakit sendi, gastrik pun hilang. Cuma tinggal sikit-sikit je lagi dekat tangan yang degil tak nak hilang lagi.


Testimoni ekzema kronik sembuh dengan Vivix Shaklee

Bonus, walaupun mama dah berumur 59 tahun. Tapi orang ingat mama masih 40an. Penangan Vivix tak pasal-pasal jadi awet muda pulak. Hihihi.

Tiada keraguan lagi bahawasanya Vivix ni sangat power dengan kebaikannya yang sangat banyak. Percayalah Vivix mengandungi 1001 manfaat untuk kesihatan. Bunyi macam overclaim kan tapi itulah hakikatnya. Tak cuba tak tahu kan. Dah cuba insyaAllah mesti repeat order


***Kisah ini bukan rekaan saya. Ianya pengalaman sebenar yang dialami oleh pengguna Vivix Shaklee. Saya hanya edit sedikit untuk sedapkan ayat sahaja.


------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)




Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti. InsyaAllah."

Comments