Jerawat Hilang Selepas Amalkan VIVIX Dan ESP

Assalamualaikum. ni Mira nak share testimoni Mira sendiri selepas menggunakan Vivix & ESP secara konsisten.

Ni masa belum ambik Youth nih..

Ni testimoni Mira setelah konsisten 3 bulan ambik Vivix. 'Jerawat mira' atau kak Mia anak sulong Mira selalu panggil 'jerawat mama'.

Jerawat Hilang Selepas Amalkan VIVIX Dan ESP

Kalau dia nampak orang jerawat besar kat pipi pun dia selalu panggil "tu macam jerawat mama". Stress mama dia 😂😅

Pada mulanya kulit muka Mira breakout teruk selepas mencuba satu skincare ni. Sampai segan jugak bila ramai yang tanya kenapa dengan muka Mira.

Hampir setahun jugak muka Mira teruk breakout macam tu. Dah cuba macam-macam skincare pun Mira masih tak puas hati.

Testimoni Jerawat Hilang Selepas Amalkan VIVIX Dan ESP
Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kronik.

Sebabnya jerawat memang jadi kawan baik. Tumbuh tak berhenti. Muka selalu berminyak walaupun lepas basuh muka. Nampak jelas bercapuk-capuk bila pakai bedak.

Bahagian pipi dan hidung memang selalu naik jerawat yang merah-merah. Inflammed. Stress tak payah cakap lah. 

Testimoni Jerawat Hilang Selepas Amalkan VIVIX Dan ESP


STOP SEMUA SKIN CARE


So Mira stop semua skincare, dan fokus pemulihan dari dalam. Sebab jerawat pun indikasi masalah dari dalam yang tak sihat. Lepas tu Mira konsisten ambik VIVIX dan ESP selama 3 bulan.

Selepas sebulan ambik VIVIX dah mula nampak dengan jelas kesan merah-merah jerawat kat pipi tu dah semakin berkurangan.

Bila masuk bulan kedua Mira nampak semakin banyak perubahan baik yang berlaku. Alhamdulillah. Syukur sangat. Gembira tak terkata.

Seterusnya pada bulan ke-3 ni lah Mira nampak jerawat memang susah dah nak naik.

Liang pori semakin kecil. Kulit pun makin cerah dan parut-parut kawah yang dalam tu pun dah makin 'cetek' hehe. Sape tak senang hati bila muka dah kembali ok.

Lepas ni memang Mira kena jaga-jaga untuk ambik sebarangan skincare.

Ni ShakleeEffect Mira.. memang puas hati sesangat!!😊👍. Alhamdulillah.. syukur sangat. Bila bab muka dah ok. Lega dan boleh fokus untuk perkara lain.

Testimoni Jerawat Hilang Selepas Amalkan VIVIX Dan ESP

Pilihlah Skin Care Yang Natural


Nasihat saya hati-hati bila nak pilih skin care. Kaji dulu sebelum membeli. Cari maklumat sehingga yakin dan puas hati tetang kandungan di dalam skin care tu selamat atau tidak, ada bahan terlarang atau tidak, danada bahan merbahaya ke tak. 

Nak selamat belilah skin care yang ada R&D, yang dihasilkan dari bahan semulajadi. Nowdays banyak sangat skin care yang ada kat pasaran skin care timbang kilo. Jangan terpengaruh dengan iklan dan testimoni semata-mata.


***Kisah ini bukan rekaan saya. Ianya pengalaman sebenar yang dialami oleh pengguna produk Shaklee. Saya hanya edit sedikit untuk sedapkan ayat sahaja.

------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)


Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti. InsyaAllah."

Comments