Berat Badan Turun 8Kg Dan Sakit Lutut Pulih Selepas Amalkan Vivix

Asalnya dulu pertama kali Anie beli VIVIX adalah untuk makan sendiri. Tapi lepas tengok mak tak macam biasa, kurang bergerak macam selalu. Rupanya mak tengah sakit lutut, sampaikan mak terpaksa solat duduk. Nak bergerak ke sana sini pon agak susah. 

Bayangkanlah tengok muka mak menahan sakit, bila nak ubah kedudukan dari duduk kepada berdiri, sedih sangat. Anie pun terus hadiahkan VIVIX tu untuk mak.



Alhamdulillah selepas dua minggu mak konsisten minum VIVIX, mak dah rasa kurang sakit. Mak memang seorang ibu yang aktif. Jenis tak boleh duduk diam je walaupun umur dah 58 tahun. 

Berita yang paling best buat Anie ialah mak dah boleh sembahyang seperti biasa, tak perlu duduk lagi. Boleh la pergi masjid berjemaah.

Sebulan mak amalkan VIVIX, masa tu hari raya Aidilfitri, mak bagitahu berat mak turun hampir 8kg. Patutlah ramai sedara mara dan kawan-kawan mak yang tegur mak nampak kurus, makin lawa. 

Apa rahsianya? Mak pon jawab “minum la VIVIX”.😍😍😍


Itulah kisah pertama anie tentang VIVIX. Bersyukur sangat mak memang tiada masalah kesihatan lain. Sehingga sekarang, mak masih lagi konsisten minum VIVIX. Tiada lagi masalah sakit lutut. 
Terima kasih Allah. 
Terima kasih shaklee.

Vivix mengandungi khasiat antioksidan dan anti penuaan. Manfaat untuk kesihatan yang sangat banyak. Pengambilan VIVIX yang konsisten sangat membantu dalam memelihara kesihatan keseluruhan.

VIVIX juga sangat membantu menambahkan tenaga dan suplemen terbaik untuk kuatkan sistem imun.

Botolnya yang kecil dan comel ini mudah di bawa ke mana-mana saja. Walaupun saiz VIVIX ni kecil je tapi sangat power okey. Customer saya yang dah rasa dan alami kehebatan VIVIX ni akan repeat order.


***Kisah ini bukan rekaan saya. Ianya pengalaman sebenar yang dialami oleh pengguna Vivix Shaklee. Saya hanya edit sedikit untuk sedapkan ayat sahaja.


------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)


Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti. InsyaAllah."

Comments