Akhirnya Along Bebas Dari Kanser Servik Selepas Ikhtiar Dengan VIVIX

Alhamdulillah, Akhirnya Along Bebas Dari Kanser Servik selepas berikhtiar dengan VIVIX dan Vitamin Shaklee yang lain dengan cara yang betul.

Alhamdulillah, terima kasih pada semua yang mendoakan kesihatan Along. 6 bulan Along memendam rasa yang tak mungkin siapa pun boleh faham.

Sejak 1st day Along dapat result disahkan Along positive kanser servik, bermacam tanggapan dan andaian berlegar dalam otak ni. 


Macam mana cukup ke amalan aku. Macam mana anak-anak aku. Macam mana suami aku. Macam mana hutang-hutang aku.

Semua menyesakkan otak dan dada, Semua orang keep bagi semangat, Fikir positive.


bebas kanser servik selepas ikhtiar amalkan vivix shaklee

Pak Long hampa rilex ja, " Untung la sayang Allah dah bagi tanda supaya sayang boleh sentiasa bersedia dari sekarang, tak de mati terkejut tanpa sebab" ayat motivasi sungguhkan dia bagi πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘
Tapi apa pun Along percaya ada hikmah atas apa yang terjadi.

Setelah 6 bulan semalam Along kena menghadap doctor pakar O&G di klinik pakar Hospital Shah Alam untuk procedure " Calposcopy" untuk kali ke-2.
Memang ngeri la Along sampai je klinik terus masuk tandas melebur.Peel Along turun dari mak kalau ada masalah atau susah hati memang perut automatik memulas.

Nurse bagi 2 biji ubat tahan sakit, terus kena masuk bilik procedure. Allah, rasa macam nak beranak tengok la segala equipment dalam ni. Nak nangis je rasa sebab takut sangat. Kena salin pakai pakaian disediakan. Baring atas katil yang khas.

Procedure Calposcopy adalah procedure dimana rahim kita dibuka dengan mulut itik dari besi dan dimasukkan camera untuk bahagian yang dijangkiti virus. Bila dah jumpa akan disembur sejenis cecair berwarna untuk yang mana cecair ini akan bertindak balas dengan kawasan jangkitan. 

Doktor akan ambik sedikit sample kawasan tersebut dan diambil dengan cara ketip macam ketip kuku tuπŸ˜…. Sakit la cuba hampa ketip isi hampa sakit dak?


Semalam 3 orang doktor hadir masa procedure Along semalam. Semua doctor terkejut dan asyik tersenyum je, "Puan rahim puan cantik, tiada infection dah. 

Alhamdulillah. Ya Allah, nak nangis Along dengar komen-komen doktor semalam. Hasil doa dari semua Along disahkan BEBAS DARI KANSER SERVIC.

Doctor asyik tanya, Puan macam mana puan boleh dapat detect kanser servik diperingkat awal ye, sebab kanser servik ni kanser diam, means dah stage akhir baru dapat detect biasanya sebab kanser ni tak sakit.

"Saya sakit doctor, hampir tak dapat nak berjalan, rahim saya membengkak sebelah sebab tu saya datang jugak cek pada pakar dan alhamdulillah dapat detect awal."😊

bebas kanser servik selepas ikhtiar amalkan vivix shaklee1

Alhamdulillah berkat usaha dan istiqomah amalkan VIVIX, Vitamin C dan ALFALFA mengikut cara yang betul diajar dalam Team SuperStarz akhirnya dapat hasil yang positive semalam.

Jangkitan Virus yang menyebabkan KANSER SERVIK Along hilang dan bonusnya Rahim Along look sihat sangat ini bukan Along cakap tau Doktor Pakar sendiri yang komen.

Seronok doktor-doctor semalam layan Along ni macam saudara mereka yang mendapat perkhabaran baik. Begitula komited mereka dalam menjalankan tugas mereka. Mereka berkongsi rasa suka dan duka dengan pesakit.
Mereka begitu menjaga tonasi suara dan ekpresi wajah dan lenggok badan mereka.

Bebas Dari Kanser Servik Selepas Ikhtiar Dengan VIVIX

Ya Allah, Along berjanji akan bantu lebih ramai wanita yang mempunyai masalah rahim diluar sana. Along tak nak hampa semua lalui apa yang Along dah lalui. Along tak nak hampa terpaksa berbaring atas katil ini dan melalui procedure yang telah Along lalui ini.

Along tak nak hampa tertekan dengan perasaan yang Along tanggung selama 6 bulan lepas. Along tak nak hampa dengar suara anak-anak bertanya "Mama, sakit mama ni boleh bagi mama mati ke, habis nanti kami nak duduk dengan sapa? kami nak peluk sapa? kami dah boleh masak sendiri tapi tak sedap macam mama masak"

Hampa boleh bayang tak apa perasaan anak-anak masa tu? 😭😭😭
Ni Along tak sampaikan lagi berita gembira ni pada anak-anak kami.Insyaallah Jumaat ni buat majlis kesyukuran kecil sambut birthday anak yang 6 tahun. sekali nanti boleh sampaikan pada mereka😘😘

Bebas Dari Kanser Servik Selepas Ikhtiar Dengan VIVIX

Marilah Kita sama-sama menjaga diri kita untuk diri kita dan keluarga tercinta. Jangan ambik enteng kesihatan diri ye. Jangan tunggu sakit baru nak check up.Jadikan Pap Smear sebagai rutin check up every year ye.

Mohon doa dari semua semoga Along terus sihat dan istiqomah menyebarkan kebaikkan Shaklee kepada semua wanita diluar sana.

***Kisah ini bukan rekaan saya. Ianya pengalaman sebenar yang dialami oleh pengguna Vivix Shaklee. Saya hanya edit sedikit untuk sedapkan ayat sahaja.
------------------------
With love πŸ’–πŸ’–πŸ’–
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)

Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti. InsyaAllah."

Comments