Adanya Minuman Tenaga Perfomance Drink Puasa Tidak Letih Dan Dahaga

Assalamualaikum.

Tak sampai pun 2 minggu umat Islam akan menyambut bulan Ramadhan. Sekarang pun ramai yang tengah struggle menggantikan puasa, terutamanya golongan wanita dan mak-mak.

Memang satu cabaran yang sangat besar bagi mak-mak yang menyusu dan hamil untuk berpuasa. Di tambah lagi yang ada kerjaya. Kalau tak kuat iman memang boleh kecundang.


 tips tidak letih semasa berpuasa

Jadi adakah korang semua sudah bersedia nak sambut Ramadhan kali ini? InsyaAllah saya sudah bersedia. Yang belum bersedia masih ada masa lagi untuk mempersiapkan diri menyambut Ramadhan.

Kali ini saya nak kongsikan dengan korang semua rahsia saya bertenaga sepanjang hari semasa berpuasa. Setiap kali berpuasa 2 vitamin ini akan menjadi kawan baik saya iaitu Perfomance Drink dan Energizing Soy Protein (ESP).

2 vitamin inilah yang banyak membantu saya kekal bertenaga dan tidak letih semasa berpuasa. InsyaAllah. Jom kita tengok apa kelebihan Shaklee Perfomance Drink dan ESP.

SHAKLEE PERFOMANCE DRINK

  1. Meningkatkan daya ketahanan badan
  2. Membekalkan tenaga & daya ketahanan fizikal
  3. Mencegah penyahidratan
  4. Mengekalkan paras gula
 tips tidak letih semasa berpuasa

Dengan proprietari OPTI-Lyte campuran elektrolit ditambah campuran unik karbohidrat untuk memberikan tenaga segera dan berterusan di samping menyokong penghidratan optimum.

Ia sangat membantu mengelakkan dehidrasi kulit yang mana ia membantu mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan dan badan kekal rasa segar.

Jadi saya tidak akan rasa mudah dahaga. Ia sesuai diambil semasa berbuka puasa dan juga bersahur. Memang heaven sangat kalau dapat minum perfomance drink ni semasa berbuka.

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)


Protein soya Shaklee ini adalah makanan dengan indeks glisemik (GI) rendah yang dapat membantu mengekalkan tahap insulin dan gula darah yang sihat, mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama dan memberikan anda tenaga berterusan untuk sepanjang hari.

 tips tidak letih semasa berpuasa


ESP saya ambil semasa bersahur. Kisar dengan kurma. Buat macam smoothie tapi tak letak ais la. Memang sedap sangat. Biasanya saya hanya makan nasi seddikit dan kemudian minum ESP ni. InsyaAllah puasa kekal bertenaga sehingga berbuka.

ESP bukan saja memberikan saya tenaga untuk berpuasa malah apa yang lagi penting protein dan zat-zat yang diperlukan sepanjang hari.


Nak dapatkan Perfomance drink dengan harga yang murah dan jimat berganda? Bulan Mei ini shaklee menawarkan perfomance drink dengan diskaun 10% untuk pembelian twin pack. Murah ke murah?

Hubungi saya segera di nombor yang tertera di bawah untuk dapatkan perfomance drink dengan harga luar biasa jimat. Rugi tak grab tau. 

------------------------
With love 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846 (whatsApp / Telegram)



Disclaimer:
"Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Ia hanyalah supplemen iaitu vitamin (makanan tambahan) untuk memberikan kita kesihatan yang lebih baik dan kehidupan yang lebih berkualiti. InsyaAllah."

Comments

  1. Sy pun wajib minum 2 ni bile time berpuasa.. Alhamdulillah sgt mmbntu utk kekal bertenaga walaupun tgh menyusu bdn..:)

    ReplyDelete

Post a Comment