Testimoni Youth: Masalah Parut Berlubang Semakin Hilang Dan Kulit Semakin Licin

Assalamualaikum.
YOUTH adalah produk skin care terbaru Shaklee menggantikan NutriWhite dan Enfuselle yang baru dilancarkan secara rasmi pada Februari yang lalu.

Skin Care yang sangat dinanti-nantikan kehadirannya selepas Shaklee mengumumkan pemberhentian pengeluaran Nutriwhite dan Enfuselle. Selama 8 tahun kajian dibuat untuk menghasilkan YOUTH skin care yang hampir perfect ini. 8 tahun okey bukan 8 bulan.


Nak buat skin care je pun kenapa ambil masa sampai 8 tahun?Mestilah sebab Shaklee nak yang terbaik untuk penggunanya. Tak hairanlah dalam masa 6 minit je lebih 100 unit set YOUTH berjaya dijual. Kalau tak bagus takkan orang berebut-rebut nak beli YOUTH kan sampai out of stok. Betul tak betul??
 

Keputusan Klinikal Tanpa Kompromi


Telah terbukti secara klinikal 100% wanita yang menggunakan YOUTH Shaklee memiliki kulit yang kelihatan lebih muda. YOUTH ni sebenarnya bukan untuk wanita je tau lelaki pun sesuai. Yang kulit sensitif pun boleh guna YOUTH. Skin care yang sangat selamat dan terbukti selamat.

Hasil ujian klinikal ini juga telah menunjukkan 2/3 wanita telah mengubah usia kuit mereka kepada sedekad lebih muda YOUTH. Wow sangat kan. Sape nak nampak awet muda.



Saya tak nak explain banyak2 berkenaan YOUTH dalam entri ini. Penjelasan secara terperinci di dalam entri yang lain okey.

Untuk entri ini saya hanya nak share testimoni bergambar pengguna yang telah menggunakan Set Penjagaan Kulit Youth Skin Care Shaklee. Testimoni kali ini lebih kepada masalah parut berlubang yang semakin hilang.

Wow sangatkan bila kawah jerawat semakin nipis. Macam tak percaya parut berlubang yang bertahun-tahun tu menjadi semakin nipis.

Testimoni YOUTH Skin Care Shaklee


Selepas penggunaa YOUTH Skin Care selama 23 hari dah nampak perubahan parut lubang jerawat semakin nipis. Amazing sangat kan. Tu baru guna 3 minggu kalau 3 bulan, kesannya bertambah la wow kan.

Ini pulak testimoni selepas 14 hari menggunakan YOUTH skin care. 2 minggu pun dah nampak kesan ketara. 

YOUTH ni bukan untuk kaum hawa je tau. Kaum Adam pun boleh pakai. YOUTH sesuai untuk lelaki dan wanita. Kulit sensitif pun boleh guna. Tak payah risau sebab 100% dari bahan semulajadi kan.

Amazing sangat kan bila tengok pipi yang dulu berlubang kini semakin nipis lubangnya. Berbaloi sangat beli YOUTH ni tau. InsyaAllah korang tak menyesal. 

Kesan penggunaan YOUTH Skin Care Shaklee selepas 13 hari. Ada ke skin care jenama lain yang boleh pulihkan parut lubang jerawat macam YOUTH ni.

Saya sendiri pun guna YOUTH skin care. Sejak guna YOUTH memang rajin la sikit malam-malam nak menempek. Maklumlah tak sabar nak tengok perubahan. Memang best guna YOUTH. Jerawat cepat gila kecut dan parut pun cepat hilang

Yang ada masalah parut berlubang memang koramg patut sangat beli YOUTH tau. InsyaAllah tak rugi pun korang cuba.

Pembelian Youth Skin Care melayakkan korang mendapat free keahlian Shaklee. Best ke best?? Macam mana nak beli YOUTH Skin Care? Hubungi saya segera.

With 💖💖💖
Your trusted Shaklee Consultant
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846

Nak dapatkan penjimatan berganda dalam pembelian produk Shaklee? Jom daftar ahli Shaklee hari ini. Klik link ini untuk ketahui cara daftar ahli shaklee.
Cara daftar ahli Shaklee

Comments

  1. Wowww mmg kagum sgt tgk testimoni ni.. Betul-betul berkesan!Yg ada mslh parut berlubang, memang patut cuba ni.. Berbaloi tak rugi grab bile produk benar-benar berkesan. Yg lg penting, sebab produk ni ada ujian klinikal dan dipatenkan. So, betul2 terjamin kualitinya. Saya pasti perkenalkan kepada rakan-rakan yg lain..

    ReplyDelete
  2. memang terbaik produk nih, kena beli juga nih

    ReplyDelete

Post a Comment