Testimoni Produk Penjagaan Kulit Shaklee Baby Yang Selamat Dan Organik

Assalamualaikum.

Hari ini saya nak kongsikan beberapa testimoni dan maklum balas positif daripada mereka yang telah menggunakan produk penjagaan kulit bayi Shaklee yang selamat, semulajadi dan organik. Shaklee Baby menjadi produk penjagaan kulit baby yang terbaik yang ada di pasaran masa kini.

Testimoni Produk Penjagaan Kulit Bayi Shaklee Yang Selamat Dan Organik


Kenapa saya kata yang terbaik?? Saya bukan cakap kosong okey. Shaklee baby produk penjagaan kulit bayi yang telah diuji oleh pakar pediatrik dan diuji secara klinikal. No doubt ia sangat selamat untuk bayi dan mereka yang bermasalah kulit sensitif.

Nak tahu lebih lanjut berkenaan produk skin care bayi yang kini mula bertakhta di hati ibu-ibu di Malaysia korang boleh klik link kat bawah ni tau.


<<Produk Penjagaan Kulit Baby Yang Selamat Dan Organik Pilihan Ibu Bijak>>
Jom kita tengok apa kata kaum ibu dan mereka yang telah menggunakan produk skin care bayi yang telah diuji secara klinikal ini. Check it out.


TESTIMONI 1



Produk Penjagaan Kulit Baby Yang Selamat Dan Organik Pilihan Ibu Bijak

Bau wangi semulajadi yang datang dari bahan-bahan organik memikat hati pengguna. Tekstur yang lembut, mudah diserap, mata tak pedih, selamat, pekat dan pastinya menjimatkan. Sabun mandian (Gentle wash) shaklee baby memang pekat. Bila pekat memang jimat la kan sebab tak payah guna banyak-banyak. 

Shaklee Baby ni bukan baby je boleh guna tau. Mak ayah baby, abang kakak bayi dan tok nenek baby pun boleh guna tau terutamanya yang ada masalah kulit sensitif sabun tu. Sesuai sangat hokey.

TESTIMONI 2


Produk Penjagaan Kulit Baby Yang Selamat Dan Organik Pilihan Ibu Bijak

Yang ada bayi tu highly recomended sangat guna shaklee baby ni. Massage oil tu memang best bila apply kat baby. Bau wangi semulajadi tu sangat menenangkan bayi tau. Selepas mandikan baby boleh urut baby guna minyak urut ni. InsyaAllah sangat membantu bayi untuk tidur lebih nyenyak.

TESTIMONI 3


Testimoni Produk Penjagaan Kulit Bayi Shaklee Yang Selamat Dan Organik

Kepekatan gentle wash atau sabun mandian dan losyen Shaklee baby tidak dapat disangkal lagi. Memang sangat jimat sebab pekat kan. Tak perlu guna banyak-banyak. Terutama bila nak mandikan baby. Picit sikit sebesar kacang hijau je dah cukup.

Baunya yang lembut dan segar tu kita yang mak-mak ni pun rasa seronok nak mandikan baby kan. Massag oil pun best. Pendek kata produk penjagaan kulit bayi shaklee ni memang boleh bagi 5 bintang okey. Best semuanya.

TESTIMONI 4


Testimoni Produk Penjagaan Kulit Bayi Shaklee Yang Selamat Dan Organik

Yang ni pun memang betul sangat. Sabun mandian Shaklee baby ni tak licin dan berminyak macam sabun mandian bayi jenama lain. Biasanya kalau guna sabun jenama lain nak kena bilas banyak kali kan barulah hilang rasa melekit tu. 

TESTIMONI 5


Testimoni Produk Penjagaan Kulit Bayi Shaklee Yang Selamat Dan Organik

Sudah terbukti secara klinikal Shaklee Baby ni sesuai untuk yang bermasalah kulit sensitif dengan sabun.

Sabun mandian tak payah guna banyak-banyak. Sangat berbaloi-baloi. Bau yang sangat fresh dan wangi. Kulit yang selama ini kering dah semakin lembab. Wow sangat kan.

Massage oil ni boleh berfungsi macam ala-ala EO. Anak-anak lemau nak demam pun tak jadi demam lepas urut badan anak dengan masaage oil ni.

Losyennya yang pekat dan bau yang fresh boleh hilangkan rasa stress. Losyen dia tak melekat maca, losyen baby jenama lain. Kulit kita yang mak orang ni memang boleh rasa kelembutannya itu.

Saya tak nak cakap banyak. Korang kena beli dan alami sendiri kehebatan Shaklee baby ni. Tak cuba tak tahu kan. Never try never know. So you should try. Meh wassap saya. Kita sembang-sembang dulu okey. 

With 💖💖
Your trusted Shaklee Consultant,
Nor Akmal Rusdi
6013-9279846

Comments