Ubat Penahan Sakit Yang Selamat Dan Berkesan Tanpa Kesan Sampingan

Assalamualaikum pembaca semua..Lamanya saya tak menulis sesuatu kat blog kesayangan ni..Otak pun rasa macam berkarat je..Sebenarnya banyak benda nak tulis dan nak kongsikan dengan korang semua tapi asyik tertangguh je..

Ok baiklah tak nak melalut panjang-panjang. Untuk kali ni saya nak share ngan korang tentang sejenis painkiller yang amat selamat. "Eh ada ke painkiller yang selamat dan tak ada kesan sampingan?? Biar betul kan macam tak caya je..Percayalah...hihi..


pain killer yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan


Painkiller yang saya maksudkan di sini ialah OSTEMATRIX Shaklee. Apapun jangan salah faham dan salah anggap pulak ye. Jangan samakan Ostematrix Shaklee dengan painkiller yang ada di pasaran tu. Its totally different okey. 

Sebelum ni dok dengar je kawan-kawan cerita yang ostematrix ni macam painkiller. Saya sebenarnya macam tak percaya juga. Rupanya betul. Apa yang membuatkan saya berubah fikiran dan tanggapan?? Nak tahu kena teruskan membaca sehingga habis okey..hihi..

Sebenarnya terjadi satu peristiwa ke atas diri saya sendiri. Alkisahnya bermula begini..Kejadian ini berlaku semasa cuti sekolah pertengahan tahun baru-baru ni. Masa tu saya kat kampung. 

Ubat Penahan Sakit Yang Selamat Dan Berkesan Tanpa Kesan Sampingan

Satu malam tu semasa dalam bilik air saya tersilap langkah. Lalu jatuh terduduk atas lantai. Kejadian berlaku sangat pantas. Tak sempat nak paut apa-apa supaya tak jatuh. Lantai memang sedikit licin kesan sabun mandi. Dan saya sendiri juga kurang berhati-hati sebenarnya.

Masa jatuh tu kedua-dua belah tangan saya juga terhempas sebab cuba menahan badan dari jatuh. Selepas jatuh tu memang agak sakit juga la badan dan tangan.

Dalam hati Ya Allah habis la aku esok confirm satu badan sakit. Dalam keadaan cuak tu Allah datangkan ilham dihati ini supaya makan OSTEMATRIX. Lepas tu cepat-cepat je keluar bilik air masuk bilik terus cari OSTEMATRIX dan 4 biji sekali telan.


Ubat pain iller yang selamat dan berkesan tanpa kesan sampingan

Berdoa dan bertawakkal je supaya badan tak sakit sangat. Kalau kebiasaannya bila jatuh terduduk macam tu keesokkannya badan saya akan sakit. Malam tu tidur macam biasa tanpa memikirkan sangat tentang kejadian jatuh tu.

Alhamdulillah wa syukrillah, bangun pagi esok nak sahur (masa ni bulan puasa) badan tak rasa sakit sikit pun. Seolah-olah tak kena jatuh langsung. Miracle sangat rasa masa tu. Alhamdulillah dengan asbab ostematrix badan saya tak sakit walaupun jatuh tergolek atas simen.

Sejak kejadian tu la saya akan pastikan OSTEMATRIX ada bersama-sama saya ke mana saja saya pergi. Balik kampung, jalan-jalan makan angin saya akan bawa painkiller yang power ni. Orang kata sediakan payung sebelum hujan.

So korang yang selalu ambik panadol atau pain killer tanpa nasihat doktor untuk hilangkan sakit tu saya nasihatkan berhentilah segera. Jangan ambik lagi. Bahaya tau. Berapa ramai dah yang buah pinggang menjadi rosak angkara pengambilan uabt penahan sakit yang dibeli di farmasi atau kedai-kedai ubat atau klinik swasta tanpa preskripsi doktor amatlah bahaya. Saya ulangi sangat-sangat bahaya okey.

Jangan ambil mudah tau. Sayangi diri dan keluarga. Ingatlah orang yang tersayang. Untuk pertanyaan lanjut tentang produk Shaklee yang power ni korang boleh hubungi saya sebagaimana di bawah.

💗Your trusted Shaklee Consultant
👉Puan Nor Akmal
📱 WhatsApp/telegram +6013-927 9846

Disclaimer:

"Produk Shaklee bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit. Produk Shaklee hanyalah supplemen (vitamin) iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."

Comments