Thursday, August 10, 2017

Senarai Cawangan Shaklee Di Malaysia

Assalamualaikum dan selamat petang..

Selalu je saya ditanya oleh customer pasal cawangan Shaklee ni kat mana. Untuk pengetahuan korang semua, Shaklee ada 1 ibu pejabat dan 6 cawangan atau branch 6 buah negeri di Malaysia.

Di sini saya senaraikan lokasi cawangan Shaklee berserta alamat lengkap dan nombor telefon untuk dihubungi. 

Sebelum tu kita layan dulu beberapa gambar di dalam ibu pejabat Shaklee di Bandar Sunway. Cantik sangat tau..




Home Office (Ibu pejabat)

Level 2, Sunway Geo Tower, Jalan Lagoon Selatan, Bandar Sunway,
47500 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Tel: 603-5622 3188
Fax: 603-5622 3199

Waktu perniagaan:


Isnin hingga Jumaat
10.00 pagi hingga 07.00 petang


Sabah (Kota Kinabalu)

Lot 4.1, Neutron Point, Lorong Poin Neutron,
Jalan Lintas Khidmat, 88300 Kota Kinabalu.
Tel: 6088-393 848
Fax: 6088-393 851


Waktu perniagaan

Isnin hingga Jumaat
10:00 pagi hingga 7:00 petang

Sabtu (Pertama dan Ketiga)
10:00 pagi hingga 7:00 petang


Kelantan (Kota Bharu)

319, Section 25, Bandar Kota Bharu, Jalan Sultan Yahya Petra,
15200 Kota Bharu.
Tel: 609-747 8688
Fax: 609-747 7711


Waktu perniagaan

Ahad hingga Khamis
10:00 pagi hingga 7:00 petang

Sabtu (Pertama dan Ketiga)
10:00 pagi hingga 7:00 petang

Perak (Ipoh)

32, Medan Istana 1, Bandar Ipoh Raya,
30000 Ipoh.
Tel: 605-241 8260
Fax: 605-241 8263

Waktu perniagaan
Isnin hingga Jumaat
10:00 pagi hingga 7:00 petang

Sabtu (Pertama dan Ketiga)
10:00 pagi hingga 7:00 petang


Johor (Johor Bharu)

47, 49 & 51, Jalan Molek 3/20, Taman Molek,
81100 Johor Bahru, Johor.
Tel: 607–350 7245
Fax: 607–350 7804


Waktu perniagaan

Isnin hingga Jumaat
10:00 pagi hingga 7:00 petang

Sabtu (Pertama dan Ketiga)
10:00 pagi hingga 7:00 petang


Kuala Lumpur

No 32, Jalan Seri Rejang 3, Pusat Industri Seri Rampai,
Taman Sri Rampai, 53300 Kuala Lumpur.
Tel: 603-4142 1067
Fax: 603-4142 1027


Waktu perniagaan

Isnin hingga Jumaat
10:00 pagi hingga 7:00 petang

Sabtu (Pertama dan Ketiga)
10:00 pagi hingga 7:00 petang


Pulau Pinang

No. 81, 83 & 85, Jalan Todak 6, Pusat Komersial Sunway Perdana,
13700 Seberang Jaya, Pulau Pinang.
Tel: 604-383 8261
Fax: 604-383 8560

Waktu perniagaan

Isnin hingga Jumaat
10:00 pagi hingga 7:00 petang

Sabtu (Pertama dan Ketiga)
10:00 pagi hingga 7:00 petang





Eh ini je ke cawangan Shaklee yang ada kat Malaysia?? Sikit je kot. Ye..memang ini je cawangan Shaklee di seluruh Malaysia. Dah tu yang dok jauh dari cawangan tu nak beli produk Shaklee macam mana??

Jangan risau ok korang yang berminat nak dapatkan produk Shaklee boleh hubungi saya ejen Shaklee korang yang aktif atau ejen yang terdekat. Camne nak hubungi saya?? Boleh whatsApp atau telegram saya.

Hubungi saya segera untuk dapatkan produk Shaklee dengan harga yang paling istimewa dan konsultasi percuma sepanjang hayat.

💗 Your trusted Shaklee Consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 WhatsApp/telegram +6013-927 9846

No comments:

Post a Comment