Wednesday, April 26, 2017

Minum Sirap Ajaib Untuk Kesihatan, Tak Sangka Jeragat Pun Hilang Sekali

Ini adalah kisah benar. Tiada yang benar melainkan yang benar-benar belaka.

Mama saya ada masalah badan kebas sebelah kiri. Kerap jugalah. Sebagai anak saya siapa yang tak risau kan..Mama juga adalah masalah dengan degupan jantung tidak sekata iaitu berdenyut dengan laju..

Bila keadaann ini berlaku mama akan jadi cepat penat dan sesak nafas. Takutnya saya tak payah cakaplah..Setahu saya degupan jantung tak sekata ni bahaya juga boleh membawa maut. Nauzubillah..


Alhamdulillah syukur sangat dapat jumpa Vivix lebih awal. Dengan asbab Vivix keadaan jantung mama semakin pulih. 3 bulan mama konsisten amalkan Vivix dengan penuh yakin dan tawakkal kepada Allah. Alhamdulillah hasilnya memang superb sangat. SubhanaAllah..

Apa yang paling best jeragat mama yang bertahun-tahun menetap dan bermaharajalela kat pipi mama hilang entah ke mana. Memang tak sangka langsung. Jeragat hilang tanpa jejak. Seriously sangat amazing..Macam tak caya je rasa.

Korang yang ada masalah jeragat tu highly recommended amalkan Vivix. Vivix the best produk untuk atasi jeragat. InsyaAllah konsisten amalkan Vivix bukan kulit je yang makin flawless dan glowing badan pun sihat juga... 


Saya sendiri pun teruja sangat mama apatah lagi. Memang gembira sakan la dia..maunya tak gembira kan. Kulit makin cantik..patut la tengok testimoni yang ambil Vivix ni bonusnya kulit makin cantik, kulit tegang, kulit makin cerah..Tak hairanlah ramai yang jatuh cinta dengan Vivix walaupun harganya sangat wow giteww..

Bila tengok mama serasi dengan Vivix dan dia punya feedback sangat bagus, ayah dan atok pun teringin nak minum Vivix juga. Yeaaa..Ayah ada kencing manis. Atok pulak ada darah tinggi dan tangan dia pun ada masalah gatal-gatal. Memang elok dan sesuai sangat amalkan Vivix.

Minum Sirap Ajaib Untuk Kesihatan, Tak Sangka Jeragat Pun Hilang Sekali

Alhamdulillah seronok sangat bila satu family ambik produk Shaklee. Tak best la kan bila kita je sorang-sorang yang pulun makan shaklee untuk jaga kesihatan. tapi ahli keluarga lain tak ambik. Kalau boleh kita nak semua ahli keluarga sihat sejahtera..

Jom kita semua shaklee kan keluarga kita. Badan sihat hati pun gembira..Giteww

Berminat nak tahu lebih lanjut tentang produk Shaklee dan Vivix? Jom whatsApp saya sekarang..

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

💗 Your trusted Shaklee Consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 WhatsApp/telegram +6013-927 9846

No comments:

Post a Comment