Rahsia Berpantang Dengan Gembira Dan Tanpa Tekanan Perasaan

Tempoh berpantang selepas melahirkan anak adalah saat kritikal yang perlu dilalui oleh ibu-ibu yang bersalin. Terutama yang kali pertama menjadi ibu. Ibu-ibu perlu menyesuaikan diri dengan pelbagai perubahan. 

Antaranya perubahan bentuk tubuh yang tidak lagi seperti sebelum mengandung, waktu tidur yang tidak cukup, badan yang tidak bertenaga dan sebagainya.

Di saat si isteri sedang berperang dengan emosinya yang tidak stabil ini, suami terutamanya perlulah memainkan peranan. Sokongan emosi, moral dan fizikla daripada suami sangatlah diperlukan. Wahai para suami jangan ambik mudah bila isteri kalian dalam pantang tau..

Rahsia Berpantang Dengan Gembira Dan Tanpa Tekanan

Elak meroyan semasa berpantang


Sokongan daripada ahli keluarga juga amat penting. Mak ayah, adik beradik, mak ayah mertua semua kenalah cakna dengan ibu yang dalam pantang ni. Jangan main aci redah je. Kan tak pasal-pasal jadi meroyan.

Kita tak nak lah tragedi menyayat hati yang baru je terjadi baru-baru ini berulang kembali apabila si ibu dalam pantang tidak dapat mengawal emosinya dan mengelar anaknya. Nauzu billahi minzalik..Minta jauh la kan..Ngeri je bila teringat. naik bulu roma..

Kita tak salahkan ibu itu. Mana ada seorang ibu sanggup mengelar leher anaknya kan. Ibu itu dalam keadaan tidak sedar. Jadi sebagai suami dan ahli keluarga kenalah memainkan peranan mengawal dan menjaga emosi ibu dalam pantang supaya tidak stress dan meroyan.

Diet yang seimbang


Selain itu diet dan pemakanan yang seimbang amatlah penting supaya ibu berpantang cepat pulih dan badan bertenaga. Kalau tak ada tenaga macam mana nak uruskan anak dan diri sendiri kan. 

Jangan setiap hari makan ikan kering je. Mana nak ada tenaga kan. Jadi ambil lah set berpantang yang betul supaya badan bertenaga dan luka dalam dan luar cepat sembuh. 

Ibu-ibu juga boleh jadi stress kan kalau susu tak ada. Jadi pilihlah set bersalin terbaik yang lengkap dengan set menyusu untuk bantu ibu-ibu menghasilkan susu yang banyak dan berkualiti serta elakkan ibu-ibu meroyan dan stress.

Berpantang dengan gembira dan tanpa tekanan


Bestnya la kan kalau dapat berpantang selepas bersalin dengan gembira dan tanpa tekanan kan..

Bagi ibu-ibu yang nak berpantang dengan selesa, gembira tanpa rasa tertekan korang wajiblah ambik set bersalin dan menyusu shaklee dan add on dengan VIVIX (suplemen antioksidan yang paling power di dunia).

Tak percaya?? Meh kita tengok testimoni Puan Mardhiah yang ambik set vitamin asa (set berpantang) dan juga Vivix yang semakin digilai oleh rakyat Malaysia termasuklah saya kerana kehebatannya yang tiada tandingan.

Rahsia Berpantang Dengan Gembira Dan Tanpa Tekanan Perasaan
3 jam selepas bersalin saya terus ambil VIVIX dan set vitamin asas . Sepanjang saya berpantang dan menyusu (BF) saya consume VIVIX. Alhamdulillah baby sihat. Saya zero stress dan  happy..(Puan Mardhiah) 

Di dalam entri lepas saya ada ceritakan tentang pengalaman kawan saya Kak Lin yang mengambil set berpantang shaklee dan juga VIVIX. Sangat awesome apa yang Kak Lin alami sepanjang proses berpantang dengan Vivix dan set vitamin bersalin Shaklee.

Nak tahu ceritanya meh klik link kat bawah ni..👇👇😉😊
Kerana Vivix, tak rasa pun macam berpantang anak ke 6 di usia 40 tahun

Berpantang dengan Vivix dan set berpantang Shaklee yang lain memang best. Ia sangat membantu ibu-ibu menampung kekurangan nutrisi semasa proses berpantang. Maklumlah kan kadang-kadang masa berpantang ni menunya kurang bergizi. 

Rahsia Berpantang Dengan Gembira Dan Tanpa Tekanan Perasaan
Set berpantang/bersalin (menyusu) premium (lengkap) untuk para ibu yang bersalin secara normal atau pembedahan. 

Pengambilan set berpantang shaklee dan VIVIX juga membantu mengelakkan meroyan (pospartum baby blues). Tak kiralah ibu-ibu bersalin secara normal atau pembedahan set berpantang shaklee dan VIVIX amat sesuai. 

Memang terbaik la Vivix Shaklee ni kan. Tak rugi siapa yang ambik Set bersalin Shaklee dan Vivix semasa berpantang.

Inginkan Vivix dan vitamin shaklee yang lain dengan harga paling istimewa?

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

💗 Your trusted shaklee consultant
👉 Puan Nor Akmal
📱 +6013-9279846

Comments