Monday, February 6, 2017

Alhamdulillah, syukur masalah paru-paru berair suami kembali normal

Kita semua selalu je dengar orang-orang tua cakap mandi malam boleh jadi penyakit paru-paru berair. Semua tu tak betul sebenarnya. Tak ada pun data saintifik yang menyatakan mandi waktu malam boleh menyebabkan paru-paru berair.

Bayangkan kalau yang balik kerja malam-malam tu tak boleh mandi, tak ke melekit badan tu. Bau badan tak payah cakaplah. Mau pengsan anak bini bila bau badan yang tak mandi satu hari kan..hihi..tak boleh nak tidur la jawabnya kalau badan dah melekit dan bau badan sendiri pun kita boleh pengsan...

Tak salah pun mandi malam. Kalau dah panas tu mandi jelah kan. Mandi ni boleh hilangkan stress tau. 

Alhamdulillah, syukur masalah paru-paru berair suami kembali normal

Penyakit paru-paru berair berpunca dari jangkitan bakteria, fungus, kuman, virus atau parasit dan bahan kimia yang menyebabkan berlakunya keradangan. Kecederaan fizikal pada paru-paru juga boleh menyebabkan terjadi penyakit ini.

Penyakit paru-paru berair merujuk keadaan di mana air berkumpul di dalam paru-paru, termasuklah di dalam tisu paru-paru atau lapisan antara paru-paru dengan lapisan dalam dinding dada.

Tanda-tanda paru-paru berair


  • batuk. Mungkin batuk mengandungi kahak (lendir) berwarna hijau, kuning, coklat atau darah
  • demam
  • pernafasan menjadi laju
  • rasa sesak nafas
  • sakit dada. Lebih teruk bila batuk dan menarik nafas
  • rasa sangat letih dan sangat lemah
  • loya dan muntah-muntah
  • hilang selera makan

Penyakit paru-paru berair boleh mengancam nyawa jika tidak dirawat dengan segera.

Penyakit ini akan menjadi lebih teruk jika terkena pada anak-kanak, bayi, oarng tua yang berumur 65 tahun ke atas, mereka yang sistem imunisasi lemah dan mempunyai masalah kesihatan. 

Penyakit paru-paru berair suami kembali normal selepas mengambil Vivix Shaklee


Kali ni saya nak share dengan korang semua tentang kisah seorang pesakit paru-paru berair yang hampir ditebuk untuk keluarkan air..

Namun dengan izin Allah keajaiban telah berlaku selepas suami Puan Nur Alya mengambil Vivix Shaklee. Jom kita baca kisah suami isteri ini.

Alhamdulillah, syukur masalah paru-paru berair suami kembali normal
Sebelum ni doktor x-ray paru-paru dan buat check uu seluruh badan dan suami kena tahan wad satu minggu pada bulan 6. doktor cakap kena tebuk untuk keluarkan air.
Nur berkeras tak bagi suami ditebuk. Sebab doktor bagitau awal-awal tebuk ada risiko tak tebuk pun ada risiko. Tujuan tebuk hanya meredakan dan mengeluarkan air sahaja bukan sembuh.
Nur tetap dengan keputusan. Nur tak bagi doktor tebuk. Makan vivix habis sebotol lepas tu berhenti pertengahan bulan 7.
Pada bulan 8, 9, 10 tak makan apa-apa dan tak ambil Vivix. Pada awal bulan 11 makan semula Vivix dan Omega Guard sebab suami lelah dan sesak nafas.
Alhamdulillah tak sangka tadi check semula REPORT CLEAR. SubhanaAllah. Sampai minta doktor check betul-betul takut tersalah tengok kan..Doktor kata dah tak ada apa. Air dalam paru-paru pun dah tak ada dan NORMAL semua. Kuman dalam paru-paru semua tak ada, darah dan air kencing semua clear..
Doa + tawakkal + shaklee...Amazing..Alhamdulillah
(Puan Nur Alya)

Bagaimana vivix boleh membantu dalam masalah paru-paru berair?


Saya tegaskan di sini Vivix bukanlah ubat ajaib. Ia hanya supplemen yang boleh bantu pesakit paru-paru berair mendapatkan nutrisi yang cukup dan kuatkan sistem pertahanan badan untuk melawan penyakit.

Kandungan bahan di dalamnya boleh membantu pesakit paru-paru berair untuk tingkatkan sistem imun bagi melawan jangkitan bakteria, virus dan parasit

👉 Dalam vivix ada purple carrot. Purple carrot ni berfungsi sebagai antiviral dan antibakteria yang kuat. Antara punca berlakunya radang paru-paru atau pneumonia ni adalah disebabkan bakteria dan virus kan.

👉 Dalam vivix ni ada resveratrol iaitu agen antioksidan paling hebat, resveretrol ni juga adalah agen anti radang. Kalau korang perasan kat atas saya ada bagitau paru-paru berair ni menyebabkan keradangan. Jadi kita atasi masalah keradangang ni dengan kelebihan resveratrol yang ada di dalam Vivix.

Berminat nak cuba Vivix Shaklee? Nak dapatkan keahlian percuma dengan membeli Vivix Shaklee

Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa dan konsultasi percuma.

Whatsapp/telegram: Puan Nor Akmal 0139279846



No comments:

Post a Comment