Produk Terbaik Hilangkan Jeragat Dengan Cepat Dan Berkesan

Dalam bidang perubatan jeragat disebut sebagai melasma. Jeragat adalah satu masalah kulit yang biasa berlaku di kalangan wanita asia umumnya dan juga Malaysia. Ini kerana wanita asia lebih banyak terdedah kepada sinaran ultra ungu (UV) berbanding wanita negara lain.

Wanita lebih banyak menghadapi masalah jeragat ni berbanding lelaki. Ini disebabkan wanita ada hormon. Hormon inilah yang akan menggalakkan penghasilan melanin yang akan menjadikan tompokan warna gelap yang tidak sekata pada kulit wajah.

Ada yang cakap jeragat ni tak boleh hilang kalau dah muncul tapi boleh kurangkan je. Ye mungkin juga betul. Tapi saya yakin dan percaya dengan menggunakan produk yang sesuai jeragat boleh diatasi dengan berkesan.


Produk Terbaik Hilangkan Jeragat Dengan Cepat Dan Berkesan

Nak hilangkan jeragat dengan berkesan kenalah rawat dari dalam. Ye kita boleh tutup jeragat tu dari pandangan mata orang lain dengan berbedak tebal kan. Tapi bila tak pakai make up jeragat tu tetapa ada di situ.

Mungkin menggunakan rawatan tertentu seperti laser boleh menghilangkan jeragat. Tetapi rawatan moden seperti ini hanyak kekal untuk sementara waktu sahaja. Nak tak nak kaedah terbaik menghilangkan jeragat adalah kena rawat puncanya yang sebenar (root cause). 

Jadi pengambilan suplemen atau vitamin semulajadi adalah cara terbaik untuk mengatasi jeragat degil dengan cepat dan berkesan. Dengan syarat kena ambik sokmo. hihi..tak boleh malas-malas. Nak hilangkan cepat jeragat tu ambik vitamin wajiblah konsisten.


Produk terbaik atasi jeragat dengan cepat dan berkesan


Produk atau suplemen terbaik yang saya maksudkan ialah tak lain tak bukan set vitamin Shaklee. Semakin hari semakin meletop kebabomm. 

Produk shaklee bukan baru lagi. Dah lebih 100 tahun usianya. Ko hado..hihi..Produk yang hebat dan menjadi kegenaran ramai yang memntingkan kesihatan dalaam dan luaran. Kalau produk cap ayam dan tak hebat mana mungkin boleh bertahan sehingga berpulu-puluh tahun.

Produk yang dihasilkan melalui kajian makmal dan ujian klinikal ni adalah sangat selamat untuk diambil. InsyaAllah tiada kesan jangka panjang dan jangka pendek.


Produk Terbaik Hilangkan Jeragat Dengan Cepat Dan Berkesan

Inilah produk shaklee yang terbaik untuk menghilanglan jeragat degil kat muka korang tu.

Set Vitamin untuk jeragat terdiri daripada B-complex, GLA Complex, Energizing Soy Protein (ESP), VITA-E Complex, Sustained Release VITA-C Plus, dan VIVIX (si sirap ajaib Shaklee).

Jom kita tengok fungsi secara ringkas setiap vitamin shaklee ini yang diperlukan untuk mengatasi jeragat dari dalam.


B-Complex


Kekurangan vitamin B12 menjadi salah satu sebab berlakunya jeragat. Antara makanan yang mengandungi vitamin B12 ialah keju, susu, telur, dan daging.

Nak senang je telan je vitamin B-complex shaklee..hihi.. Kat dalam B-complex ni ada kesemua 8 vitamin B yang diperlukan oleh badan manusia termasuklah vitamin B12.

Badan manusia ni tak dapat nak produce vitamin B. Jadi kita kena top up dengan mengambil makanan yang berkhasiat dan ambil suplemen.

GLA Complex


Salah satu fungsi GLA ialah seimbangkan hormon wanita. Hormon tak seimbang menjadi punca munculnya jeragat.


Energizing Soy Protein (ESP)


Mengambil ESP secara berterusan boleh membantu menghalang terjadinya jeragat. ESP ni kan protein. Badan kita perlukan protein yang mencukupi untuk membina sel-sel baru dan membentuk kolagen.

Sel-sel baru dan kolagen ni pentimng sangat untuk cover dan pulih balik kulit kita yang rosak akibat terdedah dengan sinaran UV dan radikal bebas tu.

VITA-E Complex (Vitamin E)


Vitamin E ni anti oksidan yang sangat baik. Pengambilan Vitamin E shaklee sebiji setiap hari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, dan bintik penuaan.

Vitamin E sangat penting untuk melindungi kulit wajah kita yang rosak akibat pendedahan terhadap sinaran cahaya matahari (UV)


Sustained Release Vita-C Plus (Vitamin C)


Rasanya semua maklum dah kan manfaat vitamin C ni untuk kecantikan kulit kan. Vitamin C juga dianggap vitamin antioksidan yang berkuasa untuk mengekalkan kesihatan kulit. 

Ia juga membantu mengurangkan kerosakan oksidatif akibat pendedahan sinaran matahari dan mengurangkan risiko tompokan gelap (jeragat) pada kulit wajah.

Vivix


Nak tahu lebih lanjut tentang Vivix, jom klik linkkat bawah ni 👇👇👇Hanya Satu Sudu Sehari Vivix Untuk Kulit Cantik Dan Awet Muda

Kalau rasa tak nak ada jerawat bila umur mencecah 40 tahun dan ke atas jangan berkira untuk melabur sedikit duit membeli suplemen. 

Percayalah pengambilan suplemen semulajadi seperti produk shaklee ni bukan semata-mata kita nak kulit cantik, gebu, glowing macam Neelofa je tau. Yang paling penting kita nak tubuh badan kita sihat dalam dan luar.

Apa gunanya kulit sehalus dan semulus Mira Filzah tapi badan kita sakit.


Ada yang berninat nak cuba produk terbaik menghilangkan jeragat dengan berkesan dan cepat? Jangan segan untuk hubungi saya. Harga istimewa dan consultasi percuma untuk customer saya.


Your trsuted shaklee consultant
Puan Nor Akmal 💗
WhatsApp/Telegram
+60139279846

Comments