Shaklee Insentif Trip 2016 Di Pulau Langkawi

Insentif trip adalah salah satu cara pihak syarikat memberi penghargaan dan reward kepada pengedar-pengedar Shaklee yang telah bertungkus lumus menjual dan mempopularkan shaklee ke seluruh Malaysia tanpa rasa penat dan lelah.

Insentif trip ni bukan dalam negara je tau luar negara pun ada juga. Luar negara pulak ada dua tempat iaitu satu negara yang menjadi piliha syarikat dan peluang mengerjakan umrah. Boleh pilih nak yang mana satu.





Untuk tahun 2016 local insentif trip kali ni ialah ke Pulau Langkawi. Hampir 300 orang leaders Shaklee dari seluruh Malaysia yang layak dan cukup syarat telah pergi ke Pulau Langkawi pada 19 hingga 21 November 2016.

Trip ini ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee. Tak payah keluar duit satu sen pun. Bawa badan lenggang kangkung je ke sana. Keluar duit untuk beli coklat dan cenderahati je.. Inilah antara reward yang Shaklee bagi untuk mereka yang layak. Memang best tak tahu nak cakap apa la kan.

Semua yang pergi naik flight dari KL dan Penang. Dan ada juga yang nak feri. Tiket flight dan feri semua diuruskan oleh Shaklee. Diaorang siap print out lagi boarding pass tinggal nak check in je.


Sampi airport dah ada bas yang tunggu untuk dibawa ke hotel. Sampai hotel just check in dan bawa masuk badan tak payah nak heret2 beg bagai. Semua diuruskan oleh syarikat.


Duduk pulak kat The Westin Langkawi Resort and Spa antara hotel yang paling mahal kat Langkawi. Bukan hotel yang cikai murah tau. Katil saja harganya 13K. Ko hado?? hihi






Trip mana-mana pun tak kira local atau international Shaklee akan bagi yang paling baik punya. Duduk hotel yang berharga hampir RM3k satu malam giler tak best.

Wow..memang siapa yang dapat pergi tu terkenang-kenang sampai bila-bila la kan. Kalau kita-kita yang orang kebanyakan ni perg makan angin kat Langkawi memang tak la kan nak dok hotel berharga ribu riban. Hotel 5 bintang memang takkan mampu la kan. Kalau saya ada duit pun sayang kot nak guna untuk bayar hotel beribu-ribu...




Bukan tu je depa yang pergi ni siap dapat duit poket lagi RM150. sape nak bagikan. Dan pastinya semua layanan yang dapat adalah first class. Kebajikan semua dijaga. Tak payah risau nak solat kat mana apa semua. Bukan dapat duit je hadiah pun dapat juga. Amboi untung bebenor depa yang pergi ni kan..Terbakar rasa kita yang tak pergi ni..



Dari mula sampai Langkawi hinggalah nak balik layanan macam VVIP. Pusing-pusing dalam pulau, naik cabel car, lawat muzium 3D dan aktiviti lain Shaklee yang tanggung dan uruskan semua.

Memang jeles yang amat la tengok depa semua dok past gambar dalam facebook pasal trip ni. Tahun depan trip Shaklee bagi lagi best tau. Naik cruise..Wow memang terbaiklah reward Shaklee..


InsyaAllah suatu hari ni nanti saya juga akan jadi salah sorang mereka yang bertuah dapat join trip mewah shaklee ni. Doakan saya ye.


Comments