Wednesday, December 14, 2016

Harga Vivix Shaklee Yang Murah Dan Mampu Milik

Bila prospek WhatsApp tanya berapa ringgit harga Vivix ni, ramai yang terkejut dan terkujat tengok angka harga Vivix Shaklee ni. Bagi yang tak tahu betapa bernilai dan powernya Vivix ni memang akan cakap, "Mahalnya Vivix Shaklee ni".

Bagi yang tak tahu harga Vivix Shaklee ialah RM475. Vivix adalah produk yang paling kompleks dan susah yang pernah dibangunkan oleh saintis shaklee kerana cabarannya untuk mencipta dan mengasingkan satu profil polifenol yang unik yang ditunjukkan dalam kajian makmal untuk melawan penuaan selular.

Harga Vivix Shaklee Yang Murah Dan Mampu Milik

Sebab-sebab Vivix Murah Dan Mampu Milik


Kenapa saya kata Vivix ni sangatlah murah dan mampu milik? Jom kita tengok sebab-sebab kenapa Vivix ni murah yang amat.

Pertama


Empat tumbuhan botani (anggur muscadine, lobak ungu, elderberry eropah, polyganum cuspidatum) yang digunakan untuk menghasilkan sebotol Vivix ni tak ada kat Malaysia pun. Contohnya anggur muscadine ni berasal dari Tenggara Amerika Syarikat.

Mampu ke kita nak gi sana beli anggur muscadine dan bawa balik. Tambang flight pun dah beribu-ribu. Rasa-rasa murah ke mahal Vivix Shaklee ni. Mesti la murah giler kot.


Korang nak tahu lebih lanjut tentang anggur muscadine boleh klik link di bawah ini.
>>> 10 Fakta Anggur Muscadine Yang Tiada Pada Anggur Lain

Tu baru citer satu bahan. 3 lagi bahan yang ada dalam Vivix mampu ke kita nak gi cari dan proses dia. Tak mampu kan. Kalau yang ada duit pun tak sanggup rasanya berusah payah pergi cari buah anggur kat Amerika sana tu.

Buat apa nak buang masa dan tenaga susah-susah pergi cari tumbuhan yang ada dalam Vivix tu. Beli je sebotol Vivix dan telan je. Selesai masalah..Hihi..

Kedua


Nak hasilkan Vivix bukan senang tau. Pihak syarikat Shaklee mengambil masa lebih kurang 3 tahun buat kajian dan ujian sebelum dikeluarkan produk anti penuaan ni ke pasaran dunia. 

Kalau dah 3 tahun buat kajian tentulah kosnya pun bukan sedikit. Biasanya kat Malaysia ni kakau buat master dan Phd pun lebih kurang 3 tahun atau 4 tahun juga kan. Bayangkanlah kalau buat master atau Phd tu berapa la agaknya seorang calon tu kena keluarkan duit nak tanggung kos pengajian. Sah-sah la berpuluh-puluh ribu.

Tapi nak buat Vivix ni kosnya lagi mahal tau. Pihak Shaklee telah membelanjakan duit berjuta-juta dolar Amerika nak hasilkan sebotol Vivix yang tinggi kandungan resveratrol.

Ketiga

Harga Vivix Shaklee Yang Murah Dan Mampu Milik

Vivix satu-satunya produk yang ada di dunia. Korang takkan jumpa jenama lain yang keluarkan suplemen hebat yang serupa dan setanding Vivix

Sebab apa? Sebabnya Vivix sebuah produk yang sangat eksklusif dan dilindungi oleh hak penciptaan. Maksudnya tak de sesiapa pun boleh tiru Vivix ni tau. Vivix menjadi hak milik kekal yang eksklusif untuk Shaklee sahaja.

Nak tahu lebih lanjut tentang hak berpatebt Vivix Shaklee, meh klik link kat bawah ni.
>>>3 Patent Pending Vivix Jaminan Ekslusif Hak Milik Kekal Shaklee

Kesimpulannya


Rasanya cukuplah saya nyatakan 3 sebab kenapa Vivix Shaklee ni sangatlah murah dan berpatutan. Banyak lagi sebab kenapa harga Vivix Shaklee ni murah je. InsyaAllah dalam entry lain saya akan jelaskan sebab-sebab lain Vivix Shaklee ni murah.


Berminat nak cuba Vivix Shaklee? Nak dapatkan keahlian percuma dengan membeli Vivix Shaklee

Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa dan konsultasi percuma.

Whatsapp/telegram: Puan Nor Akmal 0139279846


No comments:

Post a Comment