Bagaimana Nak Beli Vivix Dengan Betul Dan Selamat?

Ada tak kat sini yang nak beli Vivix Shaklee tapi tak tahu nak beli macam mana? Korang jangan risau boleh beli dengan saya pengedar dan agen sah Shaklee. Jangan beli dengan sebarang orang atau kedai-kedai jamu ke, kiosk-kiosk kat supermarket ke..Bahaya tau..

Pengalaman saya ramai je orang kat luar sana yang kononnya nak mudah dan cepat beli Vivix dan produk Shaklee yang lain dengan siapa-siapa je yang bukan agen dan pengedar sah shaklee. Jangan macam ni tau nanti korang juga yang rugi. Jangan cakap akak tak payung ye..hihi

Lepas tu terkial-kial nak makan macam mana pun tak tahu. Bila beli dekat kiosk atau kedai korang takkan dapat consultation dan cara makan dari mereka. Biasanya penjual-penjual ni akan suruh korang baca je label yang ada kat packaging. Memang ada kat botol tu tulis berapa biji nak kena makan, berapa sudu nak kena ambil..


Bagaimana Nak Beli Vivix Dengan Betul Dan Selamat


Tapi apa yang ada kat botol tu tak cukup. Ada banyak pantang larang dan tip yang kena follow supaya pengambilan produk berkesan dan tak merugikan. Beli produk Shaklee mahal-mahal lepas tu makan salah cara akhirnya tak dapat apa-apa. Tak ke rugi kalau jadi macam tu.

Tapi ada juga yang datang cari agen sah macam saya ni tanya macam mana nak consume produk Shaklee ni. Maaf cakap saya takkan layan orang macam ni. Consultation saya khas danistimewa untuk customer saya je.

Contohnya macam ni la korang beli ubat kat klinik lain tapi korang pergi tanya klinik lain macm mana nak maka ubat tu. Agak-agak ada ke doktor klinik tu nak bagitau korang cara makan. 

So lepas ni kalau nak beli Vivix beli dengan pengedar atau agen sah macam saya ni. Korang akan dapt consultation dan tips penting dari saya secara percuma seumur hidup atau selagi mana korang mahu.


Bagaimana Nak Beli Vivix Dengan Betul Dan Selamat?

Bagi mereka yang berada di Pontian dan kawasan yang berdekatan seperti Rengit dan Simpang Renggam boleh beli Vivix Shaklee dengan saya. Saya adalah pengedar dan agen sah Shaklee kawasan Pontian.

Bagi yang berada di luar Pontian dan sekitarnya korang pun boleh beli Vivix Shaklee dengan saya juga. Tak ada masalah pun. Pihak syarikat sendiri akan pos Vivix ke alamat yang korang nak. Jangan risau parcel akan selamat sampai.

Kalau nak lagi mudah korang boleh juga beli Vivix Shaklee sendiri secara online. Boleh guna kad kredit atau kad debit. Caranya klik je link kat bawah ni. Lepas tu ikut saja arahan dan langkah yang diminta. Senag je tau..

Klik link ini untuk order Vivix Shaklee secara online >>>> https://goo.gl/XyDgEG

Tunggu saja beberapa hari pesanan akan dihantar melalui kurier yang dilantik oleh pihak syarikat iaitu citylink atau Gdex.



Jika ada sebarang kemusykilan dan pertanyaan tentang Vivix dan apa saja berkaitan produk Shaklee boleh hubungi saya. Saya pengedar dan agen Shaklee yang sah sedia membantu korang semua.. 

WhatsApp atau Telegram:Puan Akmal 0139279846

Comments