Monday, November 7, 2016

Sihat Dan Kurus Dengan Hanya Sesudu Sirap Ajaib Sehari

Kalau boleh semua orang tak nak badan dia gemuk kan. Bila badan gemuk ni banyak masalah yang datang terutama masalah kesihatan. Pelbagai risiko yang dihadapi oleh mereka yang obesiti atau gemuk seperti strok, kolesterol tinggi, sakit jantung, kencing manis, darah tinggi (hipertensi) dan sebagainya.

Bukan tu je orang gemuk ni susah nak cari saiz baju. Baju atau seluar yaang kita berkenan tak ada saiz, yang tak berkenan pulak itu yang ada saiz.

Mereka yang berbadan besar juga kelihatan lebih tua dari usia sebenar. Sampai satu tahap disebabkan masalah ini mereka yang obes akan terganggu emosi, rasa rendah diri dan kurang keyakinan diri.

Sihat Dan Kurus Dengan Hanya Sesudu Sirap Ajaib

Nak kurus tak susah pun janji ada kemahuan dan sanggup berlapar dan tahan nafsu dari makan makanan yang tinggi kalori.

Alhamdulillah saya tak pernah lebih berat badan. Mungkin badan saya jenis metabolisme tinggi makan nasi 3 kali sehari pun tak gemuk-gemuk juga. 

Makanan yang perlu dielakkan


Cuma awal-awal kerja dulu saya diuji apabila tetapi perut dan paha mengembang sikit. Maklumlah masa tu bujang lagi, duduk rumah sewa sorang-sorang, masak tak berapa nak rajin jadi saya banyak makan roti dan biskut. Kat sekolah je makan nasi. Balik rumah makan roti. Hari minggu baru masak.

Sihat Dan Kurus Dengan Hanya Sesudu Sirap Ajaib

Pointnya yang nak saya bagitau di sini salah satu makanan yang tak boleh diambil jika korang nak kurus ialah makanan berasaskan tepung putih. Tak kisah la tepung gandum ke tepung beras ke. Roti dan biskut tu kan bahan utamanya tepung.

Selain makanan berasas tepung putih, makanan dan minuman tinggi gula juga dilarang, makanan fast food apatah lagi dan makanan dalam tin atau makanan proses pun sama. Wah banyaknya tak booleh makan. Itu semua makanan kegemaran orang yang obes. Banyak lagi makanan yang korang boleh makan tau.

Bagi yang susah sangat nak turunkan berat badan tu korang boleh cuba set kurus shaklee. Kalau nak kurus cepat kenalah ambik yang set kurus premium. Set kurus bajet ni lambat sikitlah nak nampak kesannya.

Bagi yang nak kurus tetapi tak nak telan banyak-banyak suplemen boleh ambik si sirap ajaib Vivix Shaklee. Minum sirap ajaib sesudu sehari pon boleh kurus ke? Macam tak percaya je kan. Biar betul? Betuk dik, percaya sajalah. dah ramai yang cuba dan mendapat hasilnya.

Sihat Dan Kurus Dengan Hanya Sesudu Sirap Ajaib

Macam mana Vivix membantu untuk kuruskan badan?


Di dalam Vivix ni ada resveratrol yang membantu dalam proses membuang lemak dalam badan. Resveratrol juga membantu lemak dari berkumpul dan menghalang proses pembentukan lemak.

Resveratrol juga boleh berfungsi dalam memberi rasa kenyang. Jadi ia secara tak langsung dapat kawal nafsu makan yang membuak-buak tu. Biasa orang gemuk ni nafsu makan dia kuat sikit kan. Craving benda-benda manis je.

Bagi yang nak kuruskan badan dan nak sihat korang boleh ambik Vivix Shaklee. Minuman kesihatan terbaik yang telah banyak membantu rakyat Malaysia sembuh dari penyakit kronik dan hidup lebih sihat serta kulit bertambah cantik lagi awet muda.

Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultsi percuma.

Whatsapp/Telegram saya : Puan Nor Akmal 0139279846

No comments:

Post a Comment