Beli Vivix Dengan Cara Yang Paling Mudah Dan Pantas

Bagi penggemar setia sirap ajaib Vivix Shaklee yang nak repeat order atau pertama kali nak beli boleh hubungi saya pengedar Shaklee kawasan Pontian, Rengit dan Simpang RenggamBoleh whatsApp atau telegram saya Puan Nor Akmal 0139279846. Saya boleh buat penghantaran ke rumah atau tempat yang dipersetujui bersama.

Bagi yang berada di luar kawasan Pontian, Rengit dan Simpnag Renggam anda juga boleh beli dengan saya. Korang ada dua cara untuk beli Vivix dengan mudah dan pantas.
  1. Saya akan order dan pos ke alamat tuan/puan
  2. Tuan/puan/cik boleh beli sendiri melalui cara yang akan saya bagitahu di akhir entry ini.
Sebelum tu saya nak citer sikit tentang Vivix Shaklee terutama bagi yang tak berapa tahu lagi tentangnya.

Beli Vivix Dengan Cara Yang Paling Mudah Dan Pantas

Vivix satu produk shaklee yang semakin semakin mendapat perhatian oleh mereka yang ingin menyelesaikan masalah kesihatan yang kronik seperti semua jenis kanser tidak kira lelaki atau perempuan, penyakit jantung, penyakit kencing manis (diabetes), darah tinggi (hipertensi), penyakit buah pinggang berlubang, buah pinggang bocor, sopak dan sebagainya. 

Dan bagi yang nak cegah dari sebarang penyakit juga sangat digalakkan mengambil vivix secara konsisten. Kenapa mesti ambil Vivix bukan produk Shaklee yang lain??

Mungkin ada yang tak tahu betapa hebatnya kuasa Vivix ni. Bukan senang ye nak buat Vivix ni. Ia dihasilkan dari gabungan 4 tumbuhan iaitu anggur muscadine yang saiznya boleh sebesar bola golflobak ungubuah elderberry eropah dan polyganum cuspidatum.

Sebab apa Vivix sangat power? hasil gabungan 4 bahan ini telah terhasilnya Vivix yang tinggi kandungan antioksidan 40 kali ganda berbanding antioksidan yang ada dalam buah-buahan lain. 

Apa yang menjadikan vivix mampu menghalang perkembangan sel-sel kanser dan sekaligus menghalang sel kanser dari merebak kerana kandungan resveratrolnya yang lebih 15 kali ganda berbanding produk lain.

Tumbuhan yang digunakan untuk menghasilkan Vivix ni bukan ada kat Malaysia pun, bukannya korang boleh tanam belakang rumah. Jadi tak hairanlah kalau harganya mencecah sehingga RM500 sebotol.

Bagi saya bab nak jaga kesihatan ni kita tak boleh nak kompromi. Handphone yang berharga RM1000 - RM2000 pun kita boleh beli kan. Apalah sangat Vivix yang berharga tak sampai RM500. Sangatlah berbandingg kebaikan dan manfaatnya.

Bagi yang pernah rasa Vivix tahulah macam mana kehebatannya sampaikan bila dah habis mesti kena repeat order.

Bagi warga Pontian, Rengit dan Simpang Renggam yang nak beli Vivix Shaklee tapi tak tahu nak beli dengan siapa boleh la hubungi saya ejen shaklee kawasan pontian, rengit dan simpang renggam.

Bagi yang nak beli sendiri korang boleh beli menggunakan kad kredit atau debit. Macam mana nak buat tu?? Senang je, korang klik link di bawah ni

Saya Mahu Vivix


Kemudian ikut langkah dan arahan yang akan diberikan. Mudah saja. Tak perlu risau okey..


Beli Vivix Dengan Cara Yang Paling Mudah Dan Pantas



Jika ada sebarang kemusykilan dan pertanyaan boleh hubungi saya. Saya pengedar Shaklee sedia membantu kalian. 

WhatsApp atau Telegram:
Puan Akmal 0139279846

#LiveAmazing
#ShakleeEffect

Comments