Asid Lemak Omega 3 Membantu Mengatasi Masalah Asma Dengan Berkesan

Sudah penat berulang-alik ke hospital untuk mendapatkan rawatan penyakit asma? Sampai kena sedut gas baru boleh bernafas. Kadang-kadang dalam masa sebulan sanpai 2 kali kena tahan dalam wad sebab teruk sangat.

Duit dah habis beratus-ratus ringgit. mungkin ada yang beribu-ribu ringgit tetapi asma tetap juga datang menyerang. Dah cuba pelbagai ubat dan rawatan alternatif, tetapi penyakit asma tak kebah-kebah juga.

Terdetik di hati rasa nak give up je cari ubat untuk asma ni kan. Jangan begitu ibu-ibu, ayah-ayah, tuan puan, adik kakak semua. Masih ada penyelesaiannya untuk asma ni. Penyakit asma ni jangan ambik mudah tau, silap haribulan boleh membawa maut jika tak dirawat dengan betul.



Korang pernah dengar tak pasal asid lemak omega 3 atau dikenali juga sebagai minyak ikan omega 3? Minyak ikan omega 3 ni antara suplemen terbaik untuk atasi masalah asma dengan berkesan dan selamat tanpa kesan sampingan jangka panjang dan pendek.

Asid lemak omega 3 ni kalau korang pergi farmasi atau watson ke guardian ke memang banyak jenis dan brand yang ada. Saya nak cadangkan korang semua cuba minyak ikan omega 3 keluaran Shaklee syarikat nutrisi terunggul di dunia iaitu OMEGA GUARD.

Kenapa Shaklee bukan produk jenama lain? Sebab saya jual Shaklee mestila saya nak promote barang yang saya jual kan..Bukan sebab tu okey..Tidak sama sekali ye bukan sebab saya jual Shaklee tetapi sebab saya tahu dan sangat yakin OMEGA GUARD SHAKLEE adalah minyak ikan terbaik di dunia yang dapat membantu mengatasi penyakit asma dengan berkesan dan cepat.


Kenapa saya kata minyak ikan terbaik di dunia??


Jom kita baca apa kelebihan OMEGA GUARD SHAKLEE berbanding produk jenama lain.

Salah satunya ialah Omega Guard Shaklee dihasilkan dengan menggunakan teknologi terkini iaitu kaedah ultratulen bergred farmaseutikal. Ia di hasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi.
Kaedah yang digunakan oleh Shaklee ini mampu menyingkirkan bahan-bahan berbahaya yang terdapat di dalam ikan seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium,, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenil yang merupakan bahan kimia industri yang paling bertoksik)

Berbanding dengan jenama lain yang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan yang mana akan memusnahkan sesetengan nutrien.

Apa yang paling penting kaedah yang gunakan jenama lain tidak mampu menapis kandungan logam merbahaya yang terdapat di dalam ikan. 

Ambik suplemen minyak ikan omega 3 sebab nak bagi sihat tetapi disebabkan adanya merkuri atau logam merbahaya yang lain tak pasal-pasal jadi sakit. 

Nak tahu apa lagi kelebihan OMEGA GUARD SHAKLEE korang boleh klik link ini. Di dalam entry terdahulu saya ada terangkan dengan lebih lanjut tentang OMEGA GUARD
Omega Guard Shaklee Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

Ada tak research yang kaji kesan penggunaan minyak ikan omega 3 untuk masalah asma? Ye memang ada. Kajian yang plaing top ialah yang dijalankan oleh University of Maryland Medical Centre. Di mana hasil dapatan menunjukkan pengambilan minyak ikan omega 3 yang kaya dengan EPA dan DHA mampu mengurangkan inflamasi (keradangan) dan simptom-simptom asma.

Hasil kajian ini yang diterbitkan dalam isu November 2000 "Eropah Respiratory Journal" menunjukkan bahawa suplemen pemakanan dengan minyak ikan memberi manfaat kepada kanak-kanak yang menghidap asma bronkial.



Testimoni pengguna yang mengambil Omega Guard Shakleeuntuk mengatasi penyakit asma



Asid Lemak Omega 3 Membantu Mengatasi Masalah Asma Dengan Berkesan
Alhamdulillah dengan izin Allah penyakit asma anak customer ini semakin pulih. Anak makin aktif. Bukan tu je kesan pengambilan Omega guard, selera anak pun semakin baik. Anak customer ni suka sangat makan Omega guard ni. dia gigit macam tu. Alhamdulillah..



Nak tengok lagi testimoni pesakit asma yang semakin sembuh selepas mengamalkan OMEGA GUARD SHAKLEE?? Boleh klik link di bawah ini tau..

Jika korang ingin mencuba rawatan alternatif untuk penyakit asma (lelah) atau sebagai langkah pencegahan bagi penyakit-penyakit kronik yang lain seperti kencing manis, darah tinggi, strok, sakit buah pinggang, kanser, sakit jantung dan sebagainya boleh cuba berikhtiar dengan suplemen Shaklee yang lain. 

InsyaAllah vitamin Shaklee boleh membantu kalian hidup lebih sihat dan mencegah penyakit kronik. Di samping amalan hidup sihat juga perlu dititikberatkan.

Inginkan Omega Guard Shaklee dan vitamin Shklee yang lain dengan harga paling istimewa?


Apa tunggu lagi hubungi saya segera untuk dapatkan harga yang paling istimewa dan konsultasi percuma.


Whatsapp/Telegram saya : Nor Akmal 0139279846


Comments

  1. Berikan omega guard untuk anak anak yang alami asma. Mudah-mudahan akan membantu

    ReplyDelete

Post a Comment