Cara Jana Pendapatan Sampingan Secara Online Dengan Mudah Tanpa Modal Besar

Ramai rakyat Malaysia memilih bisnes di internet untuk menjana pendapatan sampingan. Banyak bisnes tanpa modal besar atau tanpa modal yang boleh dibuat. Antaranya menjadi agen dropship. 

Agen dropship akan berniaga tanpa modal iaitu menjual barang orang lain sebagai wakil jualan. Agen dropship hanya perlu mempromosikan barang atau produk kepada pelanggan melalui medium pemasaran seperti blog, facebook, instagram atau mana-mana medium sosial yang lain.


Cara Jana Pendapatan Sampingan Secara Online Dengan Mudah Tanpa Modal Besar


Apabila pembeli membuat bayaran, agen dropship akan menerima komisen. Tugas agen dropship akan membuat tempahan kepada pembekal dan pembekal akan menguruskan pembungkusan dan penghantaran barang kepada pelanggan. Itu sedikit tentang bisnes tanpa modal secara online yang boleh menjana side income. 

Selain menjadi agen dropship, bisnes lain yang boleh dibuat ialah menjual produk shaklee atau menjadi SID (Shaklee Independent Distributor) yang aktif. Berniaga produk shaklee tidak memerlukan anda mengeluarkan modal setiap bulan atau setiap minggu. 

Syarat utama untuk melayakkan seseorang itu berjual beli produk Shaklee hanyalah mendaftar sebagai ahli Shaklee. Ada dua cara anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee, iaitu:


  • dengan yuran pendaftaran sebanyak RM80 (semenajung) dan RM90 (Sabah/Sarawak).
  • ATAU anda boleh membuat pembelian mana-mana produk Shaklee melebihi 200 point atau nilainya lebih kurang RM700 hingga RM800


Selepas mendaftar sebagai ahli shaklee anda bebas memulakan bisnes mengikut syarat-syarat dan peraturan perniagaan yang ditetapkan.

Berniaga secara online menjadi satu cara untuk mereka yang pemalu macam saya..hihihi..ye kita mungkin agak segan nak promosi produk yang kita jual secara face to face kan.. Jadi melalui medium atas talian sangatlah membantu bagi yang pemalu.


Cara Jana Pendapatan Sampingan Secara Online Dengan Mudah Tanpa Modal Besar

Banyak medium pemasaran yang boleh digunakan seperti facebok, wechat, instagram, blog dan sebagainya. Untuk langkah pertama gunakan media sosial yang anda dah biasa guna seperti facebook dan instagram. Jadi bisnes Shaklee memerlukan anda berada di rumah, menguruskan keluarga sekali sekala mengadap laptop tetapi mampu menjana pendapatan sendiri secara senyap.

Tak tahu macam mana nak mulakan langkah bisnes Shaklee? Jangan risau ye adik-adik dan kakak-kakak semua, saya sedia membantu kalian. Di dalam shaklee anda tidak akan dibiarkan keseorangan.

Kami ada group coaching yang sedia membantu dan membimbing anda sehingga mampu bergerak sendiri. Group support dan group coaching ini akan membimbing dan memberi tunjuk ajar sehingga anda mahir.

Apa tunggu lagi jom sertai ahli keluarga shaklee. Pada siapa yang tercari-cari pendapatan sampingan atau memang mencari peluang untuk mencapai impian yang lebih besar, sertai keluarga besar kami, insyaAllah anda tak akan merasa menyesal. 

Hubungi saya atau boleh isi maklumat korang di link di bawah ini dan saya akan hubungi korang segera.


Sertai kami dengan mengisi borang di bawah ini:

Jana Pendapatan Sampingan Secara Online Tanpa Modal Besar

atau
WhatsApp saya Puan Nor Akmal 0139279846

Comments