Kelenjar Yang Bengkak Sebesar Buah Kedondong Dah Surut

Jangan pandang remeh jika kalian ada mengalami tanda-tanda seperti di bawah:

  • demam yang berpanjangan
  • badan mudah letih dan lesu
  • hilang selera makan
  • berpeluh pada waktu malam
  • penurunan berat badan yang mendadak
  • kulit berasa gatal-gatal atau ruam
  • sakit di leher, bawah lengan dan pangkal peha

Tanda-tanda di atas menunjukkan penyakit yang lebih serius iaitu kanser kelenjar juga di kenali sebagai kanser darah limfoma hogdkin. 

Selain dari tanda-tanda di atas kebiasaannya pesakit kanser limfoma akan mengalami bengkak yang ketara pada kelenjar nodus limpa (lymph node) di leher, ketiak dan celah kangkang.


Apa Itu Kanser Limfoma (kanser kelenjar)?


Kanser ini sejenis kanser yang jarang berlaku dan merbahaya. Kebanyakan berlaku di kalangan orang muda. Anggaran satu daripada lima rakyat Malaysia menghidap kanser limfoma dan 60% daripadanya adalah kaum lelaki.

Kanser limfoma adalah kanser darah yang bermula sel lymphocytes iaitu sel darah putih yang mengalir ke seluruh tubuh menerusi bendalir dikenali sebagai limfa.

Limfa ialah sebahagian sistem pertahanan tubuh. Sistem limfa terdapat disemua bahagian badan kecualai sistem saraf pusat (di tulang belakang). 

Sistem limfa diumpamakan seperti jaringan perparitan yang membantu mengekalkan keseimbangan paras cecair badan dan melindungi badan daripada jangkitan.


Bagaimana Kanser Limfoma Terjadi?


Kelenjar nodus limfa menbengkak kerana memerangkap kuman ketika berlaku jangkitan dalam tubuh. Ia juga menyebabkan pengumpulan sel darah putih lymphocytes tidak normal di situ sehingga membentuk bengkakan tumor yang boleh menyebabkan berlakunya kanser limfoma.

Itulah serba sedikit apa yang saya faham tentang kanser kelenjar atau juga kanser limfoma. Maaf jika ada kesalah fakta. 


Apa Sebab Berlakunya Kanser Limfoma?


Kanser ini boleh berlaku kepada sesiapa sahaja. Sehingga kini banyak kes kanser limfoma tidak dapat diketahui puncanya yang sebenar.

Bagaimanapun kanser limfoma mudah menyerang mereka yang mempunyai imunisasi (daya tahan) yang lemah dan rendah seperti pesakit rheumatoid arthritis, psoriasis dan penghidap HIV atau AIDS.


Rawatan Alternatif Untuk Kanser Kelenjar


Bagi yang ingin mencuba rawatan alternatif VIVIX SHAKLEE adalah pilihan terbaik. 


kehebatan resveratrol di dalam Vivix shaklee berbanding produk lain
Kehebatan resveratrol di dalam Vivix Shaklee berbanding produk lain.
Vivix mengandungi resveratrol satu sebatian polifenol yang sangat berkuasa. Salah satu fungsi resveratrol ialah mampu menghalang sel-sel kanser dari merebak. Sekaligus berupaya mencetuskan kematian sel-sel kanser (apoptosis).


Kanser Kelenjar Yang Bengkak Sebesar Buah Kedondong Dah Hilang
Japanese Knotweed merupakan salah satu bahan semulajadi di dalam vivix. Tumbuhan ini mengandungi resveratrol yang mampu mencegah penyakit kanser. Resveratrol terbukti mampu mencegah penyakit kanser seperti kanser payudara, kanser prostat, kanser kolon (usus), kanser pankreas dan juga tiroid.
Selain itu buah Elderberry yang terdapat di dalam Vivix Shaklee membantu meningkatkan sistem imunisasi tubuh untuk melawan penyakit. Elderberry kaya dengan sumber vitamin A dan Vitamin C yang sangat penting untuk membantu tubuh mengekalkan kesihatan yang optima.

Bioflavonoids dalam elderberry membantu sistem imun tubuh meningkatkan paras antioksidan dan menghalang virus yang merosakkan didnding sel. pengambilan setiap hari dapat membantu kita mencegah penyakit kronik dan juga akut.




Kanser Kelenjar Yang Bengkak Sebesar Buah Kedondong Dah Hilang
Elderberry yang terdapat di dalam Vivix Shaklee membantu meningkatkan sistem imunisasi tubuh untuk melawan penyakit. Elderberry kaya dengan sumber vitamin A dan Vitamin C yang sangat penting untuk membantu tubuh mengekalkan kesihatan yang optima.
Bioflavonoids dalam elderberry membantu sistem imun tubuh meningkatkan paras antioksidan dan menghalang virus yang merosakkan didnding sel. pengambilan setiap hari dapat membantu kita mencegah penyakit kronik dan juga akut.

Testimoni Pesakit Kanser Kelenjar (kanser limfoma) yang beransur pulih selepas mengambil VIVIX SHAKLEE




Kanser Kelenjar Yang Bengkak Sebesar Buah Kedondong Dah Surut
Alhamdulillah dengan izin Allah pesakit ini yang menghidapi kelenjar membengkak sebesar buah kedondong kini boleh tersenyum lega apabila bengkak tersebut sudah surut dan kembali seperti biasa. Kita hanya berikhtiar yang menyembuhkan hanya Allah. Hanya sebulan konsisten mengambil Vivix Shaklee.. SubhanaAllah, Allahuakbar.. 

Kanser Kelenjar Yang Bengkak Sebesar Buah Kedondong Dah Surut
Ini pesakit kanser kelenjar tahap 3. Berat badan turun hampir 23kg. Badan kurus kering. Kaki kebas sampai tak boleh jalan. Akhirnya selepasmenjalani rawatan kemoterapi sebanyak 2 kali (10 cycle) dan mengamalkan  
Vivix shaklee. Pesakit ini semakin menampakkan kesan yang positif. Tiada lagi kemoterapi yang menyakitkan. hanya pemantaun daripada doktor setiap 2 bulan. Alhamdulillah siapa sangka. 

Apa pun jika kalian ada tanda-tanda yang saya senaraikan di atas cepat-cepatlah buat pemeriksaan lanjut untuk dapatkan pengesahan daripada doktor.

Jangan takut untuk buat pemeriksaan kesihatan. Mencegah itu lebih baik kan. Jadi janganlah tunggu sehingga keadaan bertambah teruk. Kelak diri sendiri yang merana dan terseksa. Ambil lah vivix sebagai langkah pencegahan.



DAPATKAN PENJIMATAN BERGANDA UNTUK SETIAP PRODUK SHAKLEE DENGAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI..


JOM DAFTAR AHLI SEKARANG!!!



Anda akan mendapat potongan sehingga 15-30% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee. Untuk maklumat lanjut berkaitan pendaftaran keahlian Shaklee anda boleh terus menghubungi saya sebagaimana maklumat di bawah ini.

Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan tentang produk yang hebat ini.

Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut: 
  • jadual pengambilan vitamin secara teratur
  • percuma konsultasi cara pengambilan vitamin secara berterusan 
  • tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli 

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Nor Akmal:
Whatsapp/Telegram: 0139279846
COD: Pontian-Simpang Renggam-Rengit
dan Pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Comments