Sunday, March 6, 2016

Hanya Satu Sudu Sehari Vivix Untuk Kulit Cantik Dan Awet Muda

Assamualaikum...

Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Wanita mana yang tak nak cantik kan..Setiap orang inginkan kulit wajah yang cantik, gebu, berseri-seri dan awet muda. Nak wajah cantik tak perlu sampai kena buat pembedahan plastik macam orang Korea kan. Diaorg memang sanggup buat pembedahan semata-mata untuk dapatkan wajah yang sempurna.

Kita ni sebagai orang Islam nak cantik macam mana sekalipun jangan lah obses sangat sampai sanggup melanggar hukum dan larangan Allah. Tak perlulah sampai nak buat pembedahan bagi hidung mancung, mata besar, dagu runcing dan sebagainya. Dosa tau..Syukur lah dengan apa yang ada.

Banyak produk kat pasaran yang boleh buatkan anda putih melepak dalam masa seminggu. Jaga-jaga..ingat tau produk yang menawarkan kulit putih dalam masa yang singkat ni tinggi kandungan merkuri dan bahan kimia lain yang merbahya. Bahaya macam mana?? Bahayanya kulit anda akan menjadi rosak dan buah pinggang juga bole rosak. Ngeri kan..Nak cantik penyakit pulak yang dapat.

Hanya Satu Sudu Sehari Vivix Untuk Kulit Cantik Dan Awet Muda

Panjang pulak intro kali ni. Baru nak masuk main point..Hihi. Yang saya nak share dengan korang pasal kuasa Vivix dalam memberikan kulit cantik dan sihat serta awet muda.

Yang muka berjerawat dan berjeragat mesti nak kasi buang jerawat tu jauh-jauhkan? yang kulit muka kusam dan kering mesti la nak kulit lembap dan berseri-seri kan? Yang lubang pori sebesar tapak kaki gajah tu mesti nak kecilkan ia. Pori besar tepek bedak pun tak lekat..Betul tak? 

Pendek kata semua kulit muka bebas jerawat dan jeragat, gebu, lembut, berseri-seri dan toing-toing bila kita tekan-tekan kat pipi tu.


Satu Sudu Vivix Untuk Kulit Cantik dan Awt Muda


Nak cantik tak perlu telan bermacam-macam jenis vitamin cukuplah hanya satu sudu Vivix sehari. Korang pasti akan dapat kulit yang menjadi idaman macam kulit artis uollss..Bukan kulit je cantik, kesihatan pun terjaga dan yang paling orang perempuan ni nak ialah AWET MUDA.

Awet muda ni bukanlah kita tak akan tua. Tua itu pasti cuma dengan mengamalkan Vivix ni kita dapat melambatkan proses penuaan ni.

Tak adalah orang akan ingat kita ni umur dah 50 padahal umur baru 30.. Mau pengsan kot kalau betul ada orang cakap camtu kat saya. Bila ambik Vivix ni umur dah setengah abad dah tapi orang tengok macam umur 30..
Sape tak nak kan jadi camtu kan. Tak adalah bila kita berjalan dengan suami orang akan tanya ni adik ke..Mau sentap setahun kalau orang tanya camtu..


Macam mana Vivix bertindak ke atas kulit?



Vivix Shaklee adalah suplemen anti penuaan yang terbaik di dunia! Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser!

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Vivix ni kita tahu kelebihannya ialah mengandungi 10 kali ganda lebih berkuasa dari resveratrol. Kuasa yang ada pada resveretrol ini mampu membuatkan anda kelihatan awet muda. Resveretrol ni adalah agen antioksidan yang sangat power! Ia berupaya menjaga sel badan dari kerosakan.


Apakah kehebatan Vivix Shaklee?





  • Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
  • Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan Vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
  • Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  • Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Peningkatan usia seringkali dikaitkan dengan masalah kecantikan dan kesihatan. Antaranya ialah masalah kedutan pada wajah dan kulit serta jeragat. Selain itu masalah kesihatan seperti sakit sendi, keletihan dan sebagainya seringkali menyebabkan kualiti hidup seseorang menjadi berkurangan.

Jika tidak dirawat maka kulit menjadi kering, berkedut, kulit kusam, jeragat dan sebagainya.

Dengan hanya mengambil Vivix sehari 1 sudu sahaja kita merawat dari dalam untuk semua masaalah di atas agar kulit nampak cantik, kesihatan kita lebih terjaga dan yang paling penting orang sukar nak teka brp umur sebenar kita.

Semua tu adalah penangan hebatnya Vivix
Apa yang penting kita jaga kesihatan dalaman kita. Bila dalaman kita sihat dan kuat, secara tak langsung kecantikan luaran juga akan terserlah.Dulu saya pun tak tahu yang Vivix ni boleh buat kulit jadi cantik dalam masa yang singkat. Cuma tahu Vivix ni bagus untuk kulit dan kesihatan. Bagi yang nak kulitnya cantik cepat memang wajib ambil Vivix.

Jom kita tengok beberapa testimoni pengguna yang mengambil Vivix untuk mengatasi masalah kulit.


testimoni vivix untuk kulit cantik
Selepas mengamalkan Vivix selama sebulan. Hasilnya ialah:
**jeragat makin hilang
**kedutan sekitar mata telah tiada
**berat badan pun turun 3kg
**badan rasa makin ringan dan boleh bergerak lebih aktif

testimoni vivix untuk kulit cantik
Cik puan kita ni asalnya tersalah ambil produk yang menyebabkan kulit wajahnya keluar jerawat bernanah. Hinggakan cik puan kita ni malau nak keluar rumah. Kesian dia..

Alhamdulillah selepas konsisten menggunakan Vivix Shaklee dan juga Collagen Powder lihat hasilnya. Kulit kembali cantik, licin tanpa jerawat yang hodoh.

testimoni vivix untuk kulit cantik

Ini Kisah Kak Yani. Masalah kulit kak yani ni berjerawat, kulit berminyak, muka kusam dan tidak berseri. Sebelah kanan tu gambar sebelum. Nampak agak teruk kan kulit muka akak ni. Merah-merah je kan sebab jerawat banyak.
Gambar sebelah kiri tu wajah selepas tak sampai sebulan amalkan Vivix dan juga Vitamin C. Lihat hasilnya, tak sampai sebulan kot. Wajah dah nampak sangat lain dan berbeza kan? Yang penting kena konsisten la baru hasilnya nampak cepat. Ni penggunaan tak sampai sebulan. Kalau 2 bulan ke 3 bulan ke. Memang gebu, halus mulus kalah artis tau.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OFFER MENARIK BULAN INI:BELIAN VIVIX TWIN PACK HARGA HEBAT + FREE MEMBERSHIP + CASHBACK ANDA JIMAT HAMPIR RM200..!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dapatkan penjimatan berganda untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli..



JOM DAFTAR AHLI SEKARANG!!!




Anda akan mendapat potongan sehingga 15-30% jika mendaftar sebagai ahli Shaklee. Untuk maklumat lanjut berkaitan pendaftaran keahlian Shaklee anda boleh terus menghubungi saya sebagaimana maklumat di bawah ini.

Hubungi saya segera untuk sebarang tempahan dan pertanyaan tentang produk yang hebat ini.

Dengan membuat pembelian produk Shaklee dengan saya, anda layak mendapat perkara berikut:
  • jadual pengambilan vitamin secara teratur seumur hidup.
  • percuma konsultasi cara pengambilan vitamin secara berterusan.
  • tip-tips eksklusif berkaitan set/produk yang dibeli

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk memberikan kesihatan yang lebih baik kepada kehidupan 

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
Whatsapp/Telegram: 0139279846
COD: Pontian-Simpang Renggam-Rengit
Pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

3 comments:

  1. Produk ni agak popular gak eh ^^ Selalu terbaca entri pasal produk ni :)

    ReplyDelete
  2. Yep..memang popular juga la untuk mereka yang nak jaga kesihatan. Shaklee prduk berasaskan bahan semulajadi. Shaklee ni Syarikat nutrisi yang paling top la kat US.

    ReplyDelete
  3. Yep..memang popular juga la untuk mereka yang nak jaga kesihatan. Shaklee prduk berasaskan bahan semulajadi. Shaklee ni Syarikat nutrisi yang paling top la kat US.

    ReplyDelete