Saturday, January 23, 2016

Ejen Shaklee Yang Sah Kawasan Pontian

Assalamualaikum...

Anda berada di sekitar Pontian? Anda seorang pengamal vitamin yang mementingkan kesihatan? Jika anda warga Pontian yang mencari pengedar Shaklee Pontian atau penjual produk Shaklee yang berdekatan dengaan kawasan anda terutama Pontian saya adalah ejen sah Shaklee yang anda cari..!!

Kenapa kesihatan yang baik sangat penting? Kita semua tahu setiap penyakit berpunca dari makanan. Kesihatan yang baik sangat penting kerana dengan adanya kesihatan kita dapat menjalani kehidupan dengan lebih tenang dan bahagia.

Untuk mendapatkan kesihatan yang terbaik tak cukup dengan hanya diet seimbang. Kenapa tak cukup? Korang boleh baca entry saya yang terdahulu tentang 7 sebab kenapa kita perlu ambil vitamin atau suplemen.

Bagi uollss yang berada di Pontian, tak perlu susah hati lagi untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang setiap hari meletop ni. Uollss boleh hubungi saya Pengedar Shaklee Kawasan Pontian yang sah untuk membeli dan bertanya tentang produk Shaklee.

Saya juga bertindak sebagai penjual dan ejen Shaklee yang sah di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Bagi yang berada di sekitar kawasan berdekatan Pontian seperti Rengit dan Simpang Renggam saya juga boleh menerima tempahan kalian. 

ejen sah shaklee pontian

Kenapa uollss kena beli daripada saya Agen Shaklee Pontian??


Barang yang dipesan akan dihantar terus ke tangan anda bukan pos ye. So uollss hanya perlu tunggu di rumah atau tempat berdekatan sahaja. Sebagai SID Shaklee Pontian saya akan memberikan khidmat konsultasi secara percuma. Di mana saya akan membantu anda mengambil suplemen mengikut cara yang paling tepat.

Saya juga bersedia membantu anda yang berminat menjana pendapatan dari rumah. saya bukan sahaja menjual malah saya juga pengguna tegar produk Shaklee sejak 2013. Hampir 90% produk Shaklee yang saya dah cuba.

Shaklee menyediakan pelbagai pakej kesihatan untuk dimiliki. Antaranya ialah:



Banyaknya produk shaklee. Ye kekakak adik2 semua produk Shaklee memang banyak dan semua golongan tak kira muda atau tua boleh mengambilnya.


Kenapa korang kena beli Shaklee daripada saya?


Yang mana satu sesuai untuk saya?? Jangan risau nak ambik yang mana ye. Bagitau je apa masalah adik-adik, puan-puan dan tuan-tuan sekalian. InsyaAllah denagn kepakaran dan ilmu yang saya ada saya akan cadangkan vitamin yang terbaik untuk masalah uolls mengikut budget yang ada.

Sebab itu pentingnya uollsss beli produk Shaklee daripada ejen atau pengedar yang berilmu. Bukan saja uollss akan dapat pilih vitamin yang terbaik mengikut malah korang juga akan dapat konsultasi secara percuma selepas membuat pembelian dengan saya. 

Korang juga akan dapat jadual pengambilan vitamin daripada saya. Bukan dari Shaklee tau. Mungkin kalau beli dengan pengedar lain atau beli dengan siapa pun belum tentu korang akan dapat semua ni tau. so beli lah dengan saya ok Ejen Shaklee Pontian

Saya bukan saja boleh COD produk Shaklee ke kawasan POntian, Saya juga akan bantu korang cara untuk order produk shaklee dan uruskan proses penghantaran ke alamat yang dikehendaki. 

Produk Shaklee ni ada banyak lagi tau. Bukan vitamin je ada. Produk Shaklee yang lain adalah seperti:

Nak harga diskaun dan lagi murah?? Apa tunggu lagi. Jangan malu jangan segan. Uollss boleh hubungi saya Pengedar Shaklee Pontian, Rengit dan Simpang Renggam seperti di bawah.

SID Shaklee Pontian, Rengit & Simpang Renggam
Puan Nor Akmal
Whatsapp/Telegram
0139279846

COD: Pontian-Simpang Renggam-RengitPengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

No comments:

Post a Comment