Pengedar Bebas Shaklee Pontian Sedia Membantu Anda

Assalamualaikum..

Hai orang-orang Pontian yang hebat-hebat semua..

Bagi uollss yang berada di Pontian, tak perlu susah hati lagi untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang setiap hari meletop ni. Uollss boleh hubungi saya Pengedar Shaklee Kawasan Pontian untuk membeli dan bertanya tentang produk Shaklee. 

Saya juga bertindak sebagai pengedar dan ejen Shaklee yang sah di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Bagi yang ada di Pontian saya boleh COD produk Shaklee kawasan pontian.






Kenapa uollss kena beli daripada saya??

  • Saya akan buat penghantaran produk shaklee sekitar Pontian. Barang yang dipesan akan dihantar terus ke pintu rumah. So uollss hanya perlu tunggu di rumah sahaja.
  • Kalau tak nak COD saya boleh tolong uollss buat order Shaklee dan pos ke alamat yang dikehendaki. 
  • saya akan memberikan khidmat konsultasi secara percuma.
  • saya akan membantu anda mengambil suplemen mengikut cara yang paling tepat.
  • saya bersedia membantu anda yang berminat menjana pendapatan sampingan (side income) dengan mudah dari rumah.
  • saya bukan sahaja menjual malah saya juga pengguna tegar produk Shaklee sejak 2013. Hampir 90% produk Shaklee yang saya dah cuba.


Saya menyediakan pelbagai pakej kesihatan untuk dimiliki antaranya ialah:


Best tak shaklee ni??Best kan...hihi..Produk shaklee ni bukan vitamin saja je tau yang ada. Banyak lagi produk kegunaan harian di rumah yang boleh uollss cuba. Semuanya mesra alam dihasilkan tanpa menggunakan bahan semulajadi. Tiada bahan kimia yang merbahaya.

Korang semua jangan risau. Sabun shaklee pon tiada bahan kimia merbahaya. Memang selamat untuk digunakan. 

So korang semua orang-orang Pontian yang supporting jangan lepaskan peluang untuk membeli segala produk Shaklee dengan saya agen Shaklee Pontian yang sah okey... 

Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan konsultasi terbaik dan juga tip-tip kesihatan. Macam mana nak order barang shaklee, Uollss boleh hubungi saya SID Shaklee Pontian seperti nombor di bawah.


SID Shaklee Pontian: Nor Akmal
Whatsapp/Telegram
0139279846



Comments