Saturday, October 18, 2014

Herbal Blend Multi Purpose Cream Shaklee

Herbal Blend Shaklee Krim Serbaguna Yang Ajaib

Herbal Blend Multi Purpose Cream Shaklee

Wah tajuk pun dah menarikkan. Ajaib?? Betul ke ajaib?? Nak tahu kat mana ajaibnya krim shaklee kena baca sampai habis la.Ok


Krim  serbaguna dari Shaklee ni memang berhantu. Selalu juga out of stock. Barang baikkan memang laku la. Bagi saya setiap rumah wajib ada Herbal Blend ni tau. Harga murah je jangan  risau ok. Hanya RM27.50 untuk satu tiub. 
Jangan risau untuk digunakan pada anak-anak kita di rumah.

Krim Herbal blend ni dihasilkan dari bahan semulajadi tanpa menggunakan bahan kimia, tanpa pengawet dan selamat digunakan untuk seisi keluarga termasuk bayi. No paraben. No harm.

So, ibu-ibu bapa-bapa semua jangan bimbang untuk menggunakannya. InsyaAllah selamat. Saya yakin dengan Shaklee. Sesuai dengan tagline dia kan selamat, berkesan dan semulajadi. Shaklee takkan menghasilkan sesuatu produk yang merbahaya. percayalah.

Jom kita tengok KELEBIHAN HERBAL BLEND SHAKLEE ni. Banyak sangat kelebihan Herbal Blend ni. Sesuai la dengan namanya multi purpose kan. Memang kepelbagaian la sangat-sangat.

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream Shaklee

Fungsi Herbal Blend Multi Purpose Cream. 

Sangat baik digunakan untuk:
  • disapu pada ruam yang ada di badan terutamanya bayi dan kanak-kanak seperti ruam akibat susu, lampin dan juga peluh
  • membantu menurunkan suhu badan untuk anak-anak kita yang demam. Disarankan disapu selepas mandi.
  • menghilangkan tumit yang pecah.
  • menghapuskan rasa gatal akibat gigitan nyamuk dan serangga lain seperti semut
  • boleh juga disapu pada bahagian tubuh badan yang mengalami luka kecil atau tercalar
  • membantu menghilangkan parut akibat demam campak atau 'chicken pox'
  • boleh juga digunakan sebagai losyen harian terutamanya wanita.
  • mengatasi masalah eczema
  • merawat masalah kukit kering
  • merawat bintik merah dan allergy
Dah baca semua dah..Jadi kesimpulannya, Krim Herbal Blend ni memang ajaib. Betul tak??  Ajaib sebab fungsinya yang sangat banyak tu..Mana nak cari krim yang ada seribu satu kegunaan macam herbal blend ni kan.. Kalau ada mesti mahal. 

Bukan kanak-kanak dan bayi je boleh guna, mak ayah datuk nenek semua boleh guna. Tak payah beli banyak-banyak jenis losyen. Cukup satu je. Boleh dibawa ke mana-mana sahaja.

TESTIMONI PENGGUNA HERBAL BLEND MULTI PURPOSE CREAM SHAKLEE


Testimoni pengguna Hebal blend multi purpose cream shaklee

TESTIMONI PENGGUNA HERBAL BLEND MULTI PURPOSE CREAM SHAKLEE

TESTIMONI PENGGUNA HERBAL BLEND MULTI PURPOSE CREAM SHAKLEE

TESTIMONI PENGGUNA HERBAL BLEND MULTI PURPOSE CREAM SHAKLEE

Jom apa tunggu lagi. Meh order sekarang sebelum kehabisan stok. Rugi tau tak beli ni. Setiap rumah WAJIB ada herbal blend ni.

"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan untuk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Akmal:
whatsapp: 0139279846

COD: Pontian-Simpang Renggam-RengitPengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

No comments:

Post a Comment