Omega Guard Shaklee - Minyak Ikan terbaik Di Dunia

Hai, pembaca blog saya semua. Untuk entry kali ni saya nak ceritakan tentang OMEGA GUARD plak okey. Kenapa saya tulis tajuk Omega Guard Shaklee - Minyak Ikan Terbaik Di Dunia?? 

Nak tahu apa sebab-sebabnya mestilah kena baca entry ni sampi habis ye..Jangan lompat-lompat..

Baiklah mari kita berkenalan dengan OMEGA GUARD SHAKLEE minyak ikan yang terbaik di dunia ni dulu.
Omega Guard Shaklee
KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD SHAKLEE

1# OMEGA GUARD SHAKLEE diekstrak dari ikan laut sejuk seperti ika sardin, mackerel, herring dan anchoveis di perairan Jepun yang mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi berbanding ikan lain. 

Ikan-ikan yang digunakan oleh Shaklee adalah ikan yang mengandungi tahap merkurinya paling rendah.

2# OMEGA GUARD SHAKLEE bukan diekstrak dari hati  ikan kerana hati ikan dikatakan mempunyai kandungan toksid yang tinggi. OMEGA GUARD SHAKLEE adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. 

3# Jika dibandingkan dengan produk omega 3 lain yang ada di pasaran , OMEGA GUARD SHAKLEE merupakan minyak ikan yang paling tulen di dunia. 

Di mana di dalamnya terdapat kesemua 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi yang diperlukan oleh tubuh kita iaitu EPA, DHA, ALA, ETA, HPA, SDA dan ETA. 

Di bawah ialah jadual perbandingan antara Omega Guard Shaklee dengan jenama lain yang ada di pasaran. Kandungan EPA dan DHA di dalam Omega Guard shaklee adalah yang paling tinggi. Memang terbaik..!!

perbandinganvomega guard shaklee dengan jenama lain di pasaran

4# Satu sajian (hidangan yang dicadangkan ialah 3 capsul sehari) OMEGA GUARD SHAKLEE mampu membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan HDA untuk keperluan tubuh kita. 

5# Omega Guard Shaklee dihasilkan dengan menggunakan teknologi terkini iaitu kaedah ultratulen bergred farmaseutikal. Ia di hasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi.

6# Kaedah yang digunakan oleh Shaklee ini mampu menyingkirkan bahan-bahan berbahaya yang terdapat di dalam ikan seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium,, dioksin dan PCB(polychlorinated biphenil yamg merupakan bahan kimia industri yang paling bertoksik)

7# Berbanding dengan jenama lain yang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan yang mana akan memusnahkan sesetengan nutrien. 

Apa yang paling penting kaedah yang gunakan jenama lain tidak mampu menapis kandungan logam merbahaya untuk kesihatan yang terdapat di dalam ikan.

Wah, shaklee memnag terbaik!! Sebab tu harganya setara dengan kualitinya. tak de lah mahal sangat. Ia mampu milik. Apalah sangat nilai hargnya jika nak dibandingkan dengan manfaatnya yang banyak tu kan. Saya sanggupkan habiskan duit beli vitamin yang terbaik berbanding beli baju mahal atau hand bag berjenama.

perbandingan dengan jenama lain


Adakah anda membeli lemak ikan atau Omega 3???Tanya diri sendiri. Sebab tu saya memilih memilih Omega Guard Shaklee kerana ia minyak ikan terbaik di dunia. Anda bagaimana? Jangan ragu-ragu lagi untuk memilih Omega Guard Shaklee. Ia memang terbaik.

Omega Guard merupakan makanan tambahan atau suplemen yang wajib kita ambil setipa hari kerana badan kita tidak mampu untuk menghasilkan asid lemak omega 3 yang diperlukan oleh tubuh kita terutamnya untuk proses metabolisme. 

Stay tuned untuk entry yang seterusnya di mana saya kan ceritakan tentang kebaikan OMEGA GUARD SHAKLEE pulak ok.

Akhir sekali pilihlah asid lemak Omega yang terbaik untuk and adan keluarga. Jangan terlalu berkira untuk melabur duit anda demi kesihatan yang berpanjangan. Mencegah lebih baik dari merawat. Harap info di atas bermanfaat untuk kita semua.


"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
H/P no: 0139279846
ID Shaklee: 1074356

Comments