Nutriferon Pengganti Panadol Di Rumah, Immune Booster Terbaik

Penemuan Terhebat Dalam Bidang Immunologi


Interferon buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954. Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia (Nutriferon).


Dia telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Formulayang digunakan adalah semulajadi, selamat, tulen dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.
nutriferon
Nutriferon Shaklee diekstrak dari 4 jenis tumbuhan


Nutriferon adalah satu Formula Ekslusif dan dipatenkan oleh Shaklee dan tidak dijual di kedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee.

Di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit Hepatitis, kanser, hidrophobia (penyakit anjing gila), herpes, HIV dll. Tambahan pula ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi tubuh kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit lain lagi
.

MANFAAT UTAMA



#1 Mengukuhkan Sistem Imun  dalam masa 3 hari


Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah membuktikan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengarahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh; T-cells, B-cells dan makrofog.


#2 Melawan kanser & Tumor -


Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin  melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.  

#3 Melindungi dari Influenza -

Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.


#4 Meringankan stress & Kelesuan


Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan, dan gaya hidup yang sibuk.


#5 Melambatkan penuaan


Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofog untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru, sel-sel akan menjadi lebih sihat.


#6 Mengyurangkan infeksi  oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C


Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit-pesakit Hepatitis B & C.


#7 Mengurangkan PMS - 


Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.


Dari manakah datangnya Virus, Kuman & Mikrob?



Kita sentiasa terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan (penghawa dingin, gas buangan, asap, virus di udara, habuk), berjabat tangan, sentuhan dengan objek (perabot,  hama pada selimut, pengankutan awam, pelu, air), makanan, latihan fizikal, persekitaran kerja dan sebagainya.


Bagaimana Mikrob Menjejaskan Kita?



Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada sat-satu masa terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat keletihan, stress, tidur yang terganggu atau dijangkiti flu, batuk, alergi, asthma, ekzema, jerawat dan sebagainya. 

Sel-sel yang teroksidasi dan tidak sihat akan membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif, penyakit kronik, kanser dan lain-lain.


Sistem imunisasi tubuh manusia berfungsi untuk melawan serangan virus, kuman dan mikrob

Untuk menempah klik link di bawah:

Beli NUTRIFERON di sini 



"produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit..ia hanyalah supplemen iaitu makanan tambahan utk kesihatan kita."



Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Puan Nor Akmal:
H/P no: 0139279846

Comments